Beantwoord

vernieuwen apparatuur t mobile thuis


Beste t mobile

 

na ongeveer 20 keer te hebben gebeld probeer ik het nu via deze weg

 

spijtig genoeg heb ik op 27 juni bliksem inslag gehad thuis 

daardoor is mijn modem glas vezel en mijn t mobile thuis kastje allemaal kapot gegaan en zit ik sinds dien zonder televisie en internet 

 

er is al een monteur langs gekomen die niks heeft kunnen betekenen omdat al onze aparaten stuk zijn  en hij deze niet kon vervangen want die had hij niet bij zich vertelde hij 

nu heb ik weer gebeld met de klantenservice en er blijft geen vooruitzicht op Waarneer wij wel nieuwe apparatuur kunnen krijgen ofwel waar neer wij eindelijk weer gebruik kunnen maken van jullie diensten 

graag zou ik een bevestiging van post nl willen zien die zegt dat er een pakket onderweg is met nieuwe spullen 

want dit kan toch niet langer zo 

 

vriendelijke groet

een teleurgestelde klant

 

icon

Beste antwoord door Piotr 12 July 2020, 10:32

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@valentijn1990 ,

 

Allereerst welkom op de Community. Dit forum werkt met volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er moderatoren(medewerkers T-Mobile ) mee. Zij reageren meestal binnen 24 uur of bij grote drukte binnen 48 uur.(Dit is op werkdagen)

Wat vervelend dat je dit is overkomen:sleepy: . Jammer dat de telefonische helpdesk niet kon helpen. Nu is het wachten totdat er een moderator reageert, meestal als zij reageren is de oplossing nabij.

 

Reputatie 7

Hey @valentijn1990,

Jeetje dat is even schrikken! Hopelijk valt het mee met de schade? Ik ben gelijk op onderzoek gegaan hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. Zojuist heb ik een escalatie ingediend bij onze techneuten om je alsnog zo spoedig mogelijk van een nieuw modem te voorzien. Dit verzoek zal jammer genoeg pas na dit weekend in behandeling worden genomen. Nu wil ik je in de tussentijd graag van een noodoplossing voorzien. Ben je in het bezit van een mobiel T-Mobile abonnement? Zo ja, dan wil ik je graag voorzien van een Unlimited Voucher waarmee je in ieder geval kunt blijven internetten. Wil je hier graag gebruik van maken, stuur mij dan gerust een privébericht. Ik zorg er dan voor dat je zo snel mogelijk een code ontvangt. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +1

Het is zo jammer dat er niet wettelijk is vastgesteld dat de consument bij een dergelijke calamiteit binnen maximaal 3 werkdagen weer een werkende aansluiting moet hebben.

Reputatie 7
Badge +3

Het is zo jammer dat er niet wettelijk is vastgesteld dat de consument bij een dergelijke calamiteit binnen maximaal 3 werkdagen weer een werkende aansluiting moet hebben.

Gelukkig leven we hier niet in de USA.

In ben altijd voor het opzetten van een urgentie/prioriteitenmatrix binnen bedrijven, zo voorkom je dat dingen in een la verdwijnen.

 

Reputatie 7
Badge +5

Oplossings gerichtheid T-mobile ook in dit geval een dikke vette min.

27 juni

Monteur langs geweest, met de nadruk op LANGS, en dan gaat iedereen de volle 12 dagen of zo duimen draaien, totdat de KLANT zelf maar  een reactie op een forum plaatst omdat 20x aan de bel trekken ook niet blijkt te werken. Hij wil graag de rest van zijn waarschijnlijk nieuw aangeschafte apparatuur in gebruik nemen voor de garantie periode is verstreken.

En wonder boven wonder, 3 dagen nadat de klant zijn reactie heeft geplaatst lukt het een T-mobile werknemer om zowaar te reageren. Jammer dat net het weekeinde is aangevangen en de wereld dan tot stilstand lijkt te komen bij T-mobile.

Oh, voor diegenen die het gemist hebben, vandaag is het inmiddels 7 juli en is er dat lapmiddel van een mobiel unlimited kaartje aangeboden als pleister op de (brand)wonden. Dus dat wordt TV kijken op een 6 inch schermpje als de TELEURGESTELDE klant dat wil.

Reputatie 7
Badge +1

Het euvel in dergelijke gevallen is dat men als consument overgeleverd is aan de grillen van de provider geen enkele uitgezonderd, een provider zal het een zorg zijn of de klant nu 3 dagen of 3 weken of nog langer zonder diensten zit.

Dat de klant na afloop contract zo snel mogelijk overstapt naar de concurrent maakt niet zo veel uit, pas wanneer een provider word gedwongen de consument een boete te betalen van zeg 20€/dag dat het langer duurt dan 3 werkdagen na melding zullen ze zeker vlotter reageren.

Tenslotte zien providers toch alleen :heavy_dollar_sign::eye::grin:

Beste t mobile

 

na ongeveer 20 keer te hebben gebeld probeer ik het nu via deze weg

 

spijtig genoeg heb ik op 27 juni bliksem inslag gehad thuis 

daardoor is mijn modem glas vezel en mijn t mobile thuis kastje allemaal kapot gegaan en zit ik sinds dien zonder televisie en internet 

 

er is al een monteur langs gekomen die niks heeft kunnen betekenen omdat al onze aparaten stuk zijn  en hij deze niet kon vervangen want die had hij niet bij zich vertelde hij 

nu heb ik weer gebeld met de klantenservice en er blijft geen vooruitzicht op Waarneer wij wel nieuwe apparatuur kunnen krijgen ofwel waar neer wij eindelijk weer gebruik kunnen maken van jullie diensten 

graag zou ik een bevestiging van post nl willen zien die zegt dat er een pakket onderweg is met nieuwe spullen 

want dit kan toch niet langer zo 

 

vriendelijke groet

een teleurgestelde klant

 

Ik ben officieel verhuisd van kpn naar t mobile op 6 juli. tot op de dag van vandaag wacht ik op de verbinding en het modempakket. Ik kreeg een tijdelijke internetcode aangeboden. eind mei had ik zin om naar T Mobile te gaan en ik krijg er spijt van.
Ik ben teleurgesteld.

Ik ben officieel verhuisd van kpn naar t mobile op 6 juli. tot op de dag van vandaag wacht ik op de verbinding en het modempakket. Ik kreeg een tijdelijke internetcode aangeboden. eind mei had ik zin om naar T Mobile te gaan en ik krijg er spijt van.
Ik ben teleurgesteld.

Reputatie 7
Badge +14

Het is zo jammer dat er niet wettelijk is vastgesteld dat de consument bij een dergelijke calamiteit binnen maximaal 3 werkdagen weer een werkende aansluiting moet hebben.

Als je een zakelijk abonnement neemt kun je er een SLA bij afsluiten. Alleen zijn die lijnen een stuk duurder helaas.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @azmon2, goed dat je dit aan het licht brengt! Ik verdiep me graag zo goed mogelijk in de situatie zodat ik kan controleren hoe ik je kan helpen. 

Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht ontvangen? Dan check ik wat ik voor je kan betekenen. Sorry voor het ongemak! 

Wat ik moet sturen 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Azmon21, ik ga er stiekem van uit dat jij dezelfde persoon bent als gebruiker @azmon2! 😊 Kun je me alsjeblieft de volgende gegevens in een privébericht toesturen: je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Dan controleer ik hoe ik je kan helpen. Thanks alvast! 💪😎

Ik belde vandaag t- mobiel. de medewerker zou contact opnemen met de kpn over de aansluiting van het signaal en mij rond 9 uur terugbellen, tot dusver geen reactie van de medewerker. Hij stelde voor dat ik de kpn zou bellen en de verbinding zou regelen. faciliteert elke cliënt zelf-verbinding met kpn? het is eerder de nieuwe  aanbieder die de signaaltransductie regelt.

Ik raad het internet t -mobile af na 2 maanden wachten, ik hoorde dat ik terug kan naar kpn omdat ze een specialist hebben om het signaal aan te sluiten. Ik kan ook telefoonnummers overzetten naar Kpn. respect voor de klant is van onschatbare waarde.

Reputatie 7
Badge +16

@Azmon21 Door een poorttekort in de wijkcentrale kan er momenteel geen aansluiting worden opgeleverd. Vanwege de wachttijd kan ik me absoluut vinden in je beslissing om van de aanvraag af te zien. Kan ik dit in orde maken voor je? Ondanks het feit dat het zeer spijtig is dat we tot dit besluit moeten komen, respecteer ik je keuze natuurlijk wel! Ik hoop dat we je in de toekomst wel de verbinding kunnen bieden binnen een afzienbare termijn en ik je nog eens mag verwelkomen bij T-Mobile Thuis. Tot die tijd wens ik je veel succes en plezier bij je provider en hoop ik dat je daar wel een snelle oplevertermijn kunt verwachten! 😊

signaallevering in kpn tot 8 dagen Zonder problemen 

Reputatie 7
Badge +16

Dat is goed nieuws, ik ben blij dat je bij hen wel binnen een mooie termijn aangesloten kunt worden! Nogmaals veel plezier en succes, mochten we hier op de Community je ergens bij kunnen helpen, dan zullen we dat altijd met liefde doen. Stay safe and strong! 💪😎

Reageer