Beantwoord

VMG8825-T50 firewall instellingen port 563 SSL

  • 22 October 2020
  • 6 reacties
  • 362 Bekeken

Is het mogelijk om TCP port 563 voor SSL te openen als je firewall ingesteld staat op ‘hoog’? Probeer dit voor elkaar te krijgen, maar helaas nog zonder succes. Het is de bedoeling dat elke computer deze verbinding naar buiten moeten kunnen maken. Als de firewall op medium staat werkt dit wel goed. 

Mijn vraag is dus of je dit kunt instellen en hoe deze instellingen moeten zijn?

Heb geprobeerd dit in te stellen door eerst een protocol aan te maken en vervolgens een ACL regel. In de ACL regel heb ik verschillende instellingen getest, maar helaas zonder succes.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 October 2020, 17:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DESCO17, poort 563 is niet door ons geblokkeerd voor gereserveerde diensten dus zou vrij toegankelijk moeten zijn. Ik weet oprecht niet of je dit met de “hoge settings” van je Firewall gedaan kunt krijgen. 

Ik zal eens navragen bij onze huisexperts of ze een handje kunnen helpen. Sorry voor de late reactie trouwens, het is momenteel superdruk en dat vertraagt onze reactietijd.

 

Hoi @Jason,

Bedankt voor je reactie en fijn dat je wilt navragen. Begrijpelijk wat door de drukte jullie reactietijd wordt vertraagd. 

 

Voor de zekerheid hieronder een aantal printscreens van hoe de instellingen staan. 

Zie de foto's hieronder.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@DESCO17 Ik heb mijn best gedaan, maar nog geen reacties van een expert. De speurtocht gaat weer verder!

@Jason bedankt voor de update en waar sturen wij dat bakkie koffie voor de expert naar toe? Haha! Hopelijk wordt hij snel wakker.

Hoi @Jason,

 

Kun je mij een status update geven van je speurtocht? Want dat bakkie koffie heb ik maar zelf opgedronken. 

En wat nou zo als je speurtocht niet helpt? 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @DESCO17, sorry voor de late reactie!

Het is niet mogelijk om de poort op deze manier te openen en in te stellen terwijl de firewall op “hoog” staat. 

Je krijgt van mij een digitale bak koffie terug, dat heb je wel verdiend! ☕

Het spijt me dat ik geen positiever antwoord heb gekregen dan dit. 

Reageer