Ik ben recent overgestapt van Ziggo naar T-mobile. Mijn installatie datum van T-mobile was 12 Juni, maar wegens grote vertraging heb ik mijn installatiepakket inplaats van 5 juni pas gisteren ontvangen (15 juni). Dit was opzich geen groot probleem omdat ik nog internet had van Ziggo. Nu vervalt mijn ziggo internet morgen (17 juni) en ondervind ik problemen met het installeren van mijn t-mobile wifi. Na gebeld te hebben, zei een medewerker (Claes) tegen mij dat er een probleem in mijn woning was die alleen door een monteur zou kunnen opgelost en ik een afspraak met de monteur zou moeten maken.
Nu is de eerstvolgende mogelijke datum dat een monteur kan langskomen 26 juni. Dat is dus over anderhalve week. Aangezien mijn ziggo internet morgen vervalt, zal ik anderhalve week zonder internet komen te zitten. Was mijn installatie pakket gewoon op tijd geleverd, had de monteur eerder kunnen langskomen en was er geen probleem geweest. Ik heb nu een internetvoucher gekregen voor 7 dagen om thuis te gebruiken. Heel fijn dat ik 7 dagen thuis op internet kan met de voucher, alleen is de eerst mogelijke monteursafspraak op 26 juni. Hierdoor zit ik vanaf morgen 17 juni tot 26 juni zonder wifi thuis. Dit omdat mijn installatiepakket veels te laat is geleverd en ik nu op kort termijn erachter kom dat er een monteur nodig is om mijn wifi aan te sluiten.
Ik kom dus alsnog voor een paar dagen zonder internet te zitten. Ik zou heel graag een voucher willen krijgen voor de periode totdat het probleem is opgelost, namelijk 26 juni. Dit zou dus een voucher zijn voor 10 dagen. n. Hopelijk zal ik na de 26e gewoon wifi hebben.
Ik kijk uit naar uw reactie.
Mvg,
Orsine Joesman-Helstone
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel