Beantwoord

Voucher dagen zonder wifi

  • 16 June 2019
  • 4 reacties
  • 1070 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik ben recent overgestapt van Ziggo naar T-mobile. Mijn installatie datum van T-mobile was 12 Juni, maar wegens grote vertraging heb ik mijn installatiepakket inplaats van 5 juni pas gisteren ontvangen (15 juni). Dit was opzich geen groot probleem omdat ik nog internet had van Ziggo. Nu vervalt mijn ziggo internet morgen (17 juni) en ondervind ik problemen met het installeren van mijn t-mobile wifi. Na gebeld te hebben, zei een medewerker (Claes) tegen mij dat er een probleem in mijn woning was die alleen door een monteur zou kunnen opgelost en ik een afspraak met de monteur zou moeten maken.

Nu is de eerstvolgende mogelijke datum dat een monteur kan langskomen 26 juni. Dat is dus over anderhalve week. Aangezien mijn ziggo internet morgen vervalt, zal ik anderhalve week zonder internet komen te zitten. Was mijn installatie pakket gewoon op tijd geleverd, had de monteur eerder kunnen langskomen en was er geen probleem geweest. Ik heb nu een internetvoucher gekregen voor 7 dagen om thuis te gebruiken. Heel fijn dat ik 7 dagen thuis op internet kan met de voucher, alleen is de eerst mogelijke monteursafspraak op 26 juni. Hierdoor zit ik vanaf morgen 17 juni tot 26 juni zonder wifi thuis. Dit omdat mijn installatiepakket veels te laat is geleverd en ik nu op kort termijn erachter kom dat er een monteur nodig is om mijn wifi aan te sluiten.

Ik kom dus alsnog voor een paar dagen zonder internet te zitten. Ik zou heel graag een voucher willen krijgen voor de periode totdat het probleem is opgelost, namelijk 26 juni. Dit zou dus een voucher zijn voor 10 dagen. n. Hopelijk zal ik na de 26e gewoon wifi hebben.

Ik kijk uit naar uw reactie.

Mvg,

Orsine Joesman-Helstone
icon

Beste antwoord door Piotr 25 June 2019, 16:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hey @Cstone, oef balen van de niet al te soepele overstap! Wij zijn wél blij dat je bij ons komt! 😄Op het moment zijn we erg populair en daarom is het bijzonder druk. Vandaar mijn late reactie, excuses!

Nu lees ik dat er gelukkig morgen een monteur bij je langskomt om je T-Mobile Thuis pakket te installeren. Ik hoop dat je in de tussentijd van mijn collega een Unlimited voucher hebt gekregen om de periode te overbruggen. Laat je ons weten hoe de installatie is verlopen?
Reputatie 1
Hallo Piotr,

De monteur is vorige week woensdag geweest en ik heb inmiddels nog steeds geen internet en tv. Hij zei dat het door n storing van KPN (?) komt en ik het moet afwachten.

Ik vind het héél erg vervelend dat ik na mijj overstap nog steeds geen internet en tv heb. Ik neem aan dat de afgelopen weken mij niet in rekening worden gebracht op mijn factuur van deze maand.

Ook had ik 17 juni een 7-dagen voucher gehad voor intetnet. Die is inmiddels ook al vervallen en ik zou er graag nog één willen ontvangen voor de tussentijd.

Groet,
Cstone
Reputatie 6
@Cstone Wat vervelend allemaal. Misschien kan @TAVL je aan een nieuwe voucher helpen?
Reputatie 7
Badge +4
@Cstone Je hebt PB met code.

Reageer