Beantwoord

Vraag m.b.t verhuizing

  • 31 August 2020
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Goedemiddag,

 

sinds kort ben ik verhuisd naar een nieuw adres. Er is ons aangeraden om dit minimaal vier weken van te voren aan te geven om het zo snel mogelijk in te laten gaan. Prima. We hebben dit ongeveer begin augustus aangegeven en kregen antwoord dat dit dan rond eind augustus afgerond zou moeten zijn.
 

Helaas is dit niet het geval en moeten we tot 15 september wachten to de monteur langs komt. Het is niet anders werd er gezegd. 
 

Er word een nieuwe modem verstuurd, van welke ik geen idee heb, maar ben momenteel nog in het bezit van een zyxel modem. Het pakket dat we hebben is glasvezel en dit is ook op het nieuw adres mogelijk.

Mijn vraag is echter, kan ik de apparatuur die ik heb meegenomen niet aansluiten op het nieuw adres? Het is een modem met een media converter die glasvezel omzet naar UTP.

de vorige bewoner heeft ook glasvezel gehad van T-Mobile maar dan nog met een oude draytek modem.

 

Met vriendelijk groet

icon

Beste antwoord door MelanieTMT 31 August 2020, 22:40

Bekijk origineel

3 reacties

Hi Giovendy,

Wat fijn dat we met je mee mogen verhuizen naar je nieuwe adres. :house_with_garden:  Ik begrijp goed dat jij je afvraagt of je jouw oude apparatuur niet kan gebruiken op je nieuwe adres. Het oude modem en media converter zijn echter gekoppeld aan jouw oude adres, hierdoor zal dit niet gaan werken in jouw nieuwe huis. Dit is dan ook de reden dat je van ons een nieuw installatiepakket ontvangt.

Ik snap heel goed dat je zo snel mogelijk wilt genieten van onze diensten in jouw nieuwe woning. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat de afspraak met de monteur niet eerder kan worden ingepland, de reden hiervoor is dat op 15 september jouw lijn word geactiveerd door de netwerkbeheerder. Wees gerust, de monteur heeft de apparatuur in een mum van tijd voor je geïnstalleerd en aangesloten. 

 

 

 

Bedankt voor je reactie Melanie, helaas zorgt dit er wel voor dat ik 2 weken lang geen internet en TV in bezit heb. Nu heb ik een mobiel abbonement met onbeperkt data en kan ik dit als hotspot gebruiken. Het enige wat verschrikkelijk irritant is, is dat je na 5 GB elke een 1 GB aanvuller moet aanvragen. 

Kunnen jullie hier iets aan doen zodat ik niet telkens een aanvuller moet aanvragen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Giovendy 

Ik begrijp dat je niet kan wachten om je internet en TV aangesloten te hebben. Over 2 weken is het zo ver en dan kun je zorgeloos gebruik maken van de diensten. Tot die tijd kan je inderdaad je mobiele abonnement gebruiken. Bij Go Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. En daarna kun je onbeperkt gratis 1 GB-aanvullers activeren. Het is de maximale standaard waarmee we starten en het niet mogelijk om dat te verhogen anders wordt he netwerk belast. Op deze manier houdt iedereen toegang tot Unlimited, en wordt het netwerk niet onnodig belast. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en dat je snel kan genieten van onze Internet en TV diensten. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer