Beantwoord

Waar is mijn vraag gebleven?

  • 19 July 2017
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 21 reacties
Ik had gisteren of eergisteren een vraag gesteld over of ik WiFi thuis Internet 4g kan meenemen naar Frankrijk. Nu lijkt die vraag en een repliek daarop verdwenen.iemand enig idee waar die gebleven is?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 19 July 2017, 21:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/kan-ik-het-modem-meenemen-naar-het-buitenland-281221
Hoi cybork.

Die is 'achter de schermen' door iemand verhuisd. Op de desktopversie vind je rechts bovenaan 'Mijn topics' en 'Mijn reacties', daar kun je jouw berichten terugvinden. Er is ook een overzicht van de berichten op je persoonlijke profiel.

T-Mobile Thuis is niet hetzelfde als 4G voor thuis. Aangezien je in jouw andere topic hebt aangegeven dat je eigenlijk 4G voor thuis bedoelt, is de vraag daarheen verhuisd om het forum overzichtelijk te houden.
Reputatie 7
Hi cybork, ik hoop dat je jouw topic al teruggevonden hebt. Kaassausje heeft het perfect verwoord (thanks!). 🙂
Aha. Ik had geen desktopversie maar die heb ik nu aangezet en kan het nu inderdaad terugvinden. Dank!
Graag gedaan. :)

Via de desktopversie kun je trouwens ook berichten wijzigen (ik meen dat dat maar een uur kan) en bijlagen aan de berichten toevoegen. Dan weet je dat ook alvast, mocht het eens nodig zijn. 😃

Reageer