Beantwoord

Waarom is T-Mobile internet zo instabiel?

  • 28 January 2019
  • 5 reacties
  • 837 Bekeken

Ik moet mijn moden some 2 tot 3 keer per dag resetten!!!

WAAAROM?? toen dit nog Vodafone was, was het internet just erg stabiel.

Wat zijn zij in …… naam aan het doen?
icon

Beste antwoord door Brian 4 February 2019, 14:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hey @RHoffmann,

Dat klinkt niet best! Welke problemen ervaar je precies? We hebben een aantal topics die je al op weg kunnen helpen:

Laat je ons weten waar je hulp bij nodig hebt? Dan gaan we daarmee aan de slag.
Beste Pikte,

Regelmatig valt bij ons het internet weg =0 Gbs.

Kan alleen hersteld worden door modem opnieuw te herstarten.
Wij zijn met 3 gamers in 1 huis + dat ik daar werk op mijn computer. Het regelmatig moeten herstarten van het modem is daarom erg storend en wekt irritatie op. Wilde T-Mobile bellen maar bij jullie ben ik veel tijd kwijt voordat dit ( misschien) mogelijk is. Die tijd heb ik niet dus erger ik mij rot aan de service.

Mvg
Rainer Hoffmann
Reputatie 7
Hi @RHoffmann, daar gaan we meteen wat aan doen! Gaat het in dit geval om de Wifi verbinding of ook de bekabelde verbinding? Maak je ook gebruik van TV? Werkt deze op dat moment nog wel? Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, de geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer van degene die het contract op zijn of haar naam heeft staan dan kijk ik graag met je mee!
Het gaat over het kabel internet. TV en telefoon doen het goed.
Laatste paar dagen lijkt internet weer stabieler. Maar we hebben ook wegens ziekte niet veel bandbreedte gebruikt.
Wat er gebeurt is dat zo maar plotseling het internet wegvalt (mijn computer zit direct op het modem) en de enige manier om alles weer goed te krijgen is uit en weer aanzetten. Dit gaat nu al een week of 3 zo.
Reputatie 7
@RHoffmann,

Stap voor stap komen we wel bij de oplossing. Gelukkig dat je TV en telefoon het wel goed doen! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik gelijk kijken of ik in je verbinding problemen tegenkom.

Reageer