Beantwoord

Waarschuwing: T-Mobile Thuis Mobielvoordeel verhuist niet automatisch mee!

  • 28 February 2019
  • 12 reacties
  • 215 Bekeken

Reputatie 2
Goedemiddag,

Wij hadden al een T-Mobile Thuis abonnement in combinatie met een mobiel abonnement. Daarmee hadden we een mooi voordeel te pakken; de zender FOX sports gratis en een korting vanwege de mobiele abonnementen bij ons thuis. Hartstikke fijn!

Nu hebben we netjes aan T-Mobile aangeven dat we gingen verhuizen en ze hebben alles van T-Mobile Thuis netjes omgezet, behalve het voordeel van het hebben van meerdere mobiele abonnementen...

En helaas kom je natuurlijk veel te laat achter zoiets, dat we dus nu alweer 9 maanden (!) het volle tarief hebben betaald (dus ook het volle tarief voor FOX Sport channel) hebben betaald, terwijl dat eigenlijk niet had gehoeven. En achteraf keken we nooit naar FOX, dus dat is dubbel zonde.

En natuurlijk hadden we dit eerder kunnen opmerken en aan de bel moeten trekken, maar dat hebben we niet gedaan. Onzorgvuldigheid van onze kant.

Ik heb FOX direct stopgezet, nog voor ik doorhad dat dat dus kwam doordat het mobielvoordeel abonnement niet automatisch was meeverhuisd. Ik heb ook weer de aanvraag gedaan voor het mobielvoordeel abonnement, maar helaas 9 maanden te laat.

Helaas zijn we erg verdrietig dat we hier niet eerder achter zijn gekomen. Ik verwacht in principe niet dat er iets op terugwerkende kracht geregeld kan worden.. maar laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die op dit moment geniet van een voordeel abonnement en binnenkort gaat verhuizen!

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
icon

Beste antwoord door rensx.ox 28 February 2019, 17:02

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14
@rensx.ox
Vraag, Heb je dan door de verhuizing een nieuw contract moeten afsluiten?
Reputatie 2
Goede vraag, CrisTien.
We hebben de verhuizing aan hen doorgegeven en we kregen natuurlijk een bericht wanneer ze langs konden komen om alles te installeren. Die maand hebben we ook een duurdere factuur betaald, vanwege deze eenmalige installatie kosten. Maar in die factuur staat ook omschreven dat we die maand nog Mobielvoordeel kregen (dus ook FOX Sports nog gratis erbij), maar vanaf de maand daarna is ineens de Mobielvoordeel verdwenen en hebben we sindsdien gewoon voor FOX Sports betaald...
Reputatie 7
Badge +14
Had je de mobiele abonnementen ook omgezet naar het nieuwe adres?
Reputatie 2
Goed punt!

Ik heb na je opmerking mijn gegevens gecheckt en dit was inderdaad nog niet aangepast. Ik heb het nu direct aangepast. We hebben dus netjes de verhuizing bij T-Mobile Thuis opgegeven, met de aanname dat het mobiel abonnement ook gewoon gewijzigd zou worden. Maar die worden natuurlijk los van elkaar gezien...

Zonde dat we hier pas na 9 maanden achter komen.... dom, dom.
Reputatie 7
Badge +14
Goed punt!
Zonde dat we hier pas naar 9 maanden achter komen.... dom, dom.


Tja, zo'n verhuizing is altijd al een heel karwei natuurlijk. Je mobiele facturen komen alleen nog maar in een online omgeving binnen, dus de noodzaak om je adres te wijzigen is minder aanwezig. Maar dat is natuurlijk de enigste manier voor hen om te controleren of T-mobile thuis en de mobiele abonnementen recht hebben op voordeel. Zo ie zo handig om dat adres te wijzigen, stel dat ze je een nieuwe simkaart o.i.d. moeten opsturen, dan gaat het naar het verkeerde adres.
Reputatie 7
Badge +14
@rensx.ox hahaha oliedom dat dan weer wel, maar mensen maken fouten en daar leren we van.

De moderators kunnen het nakijken, ze reageren (mits niet te druk) binnen 24/48 uur.
fijne avond en hopelijk kunnen ze nog iets voor jullie betekenen.
Reputatie 2
Ja klopt, doordat inderdaad alles online gebeurd hebben we er niet bij stilgestaan om ook het adres van onze mobiele abonnementen aan te passen. Terwijl we juist nog een checklist hebben gebruikt tijdens de verhuizing. Maar je ziet snel dingen over het hoofd...

Ik hoop ook dat ze ons misschien tegemoet kunnen komen.
Het leven is al duur zat! 😅

Dank voor jullie hulp in ieder geval.
Reputatie 2
Reactie can een T-Mobile medewerker blijft uit.. Ik hoop eigenlijk dat ik toch nog even in contact kan komen met een medewerker.
Reputatie 7
Hey @rensx.ox,

Ai dat is wel zuur!😥Ik kan me goed indenken dat er bij een verhuizing dit soort dingen vergeten worden. Nu zie ik dat je momenteel je Klantvoordeel nog niet hebt geactiveerd. Dit kun je heel makkelijk doen via je My T-Mobile Thuis. Daar kun je je mobiele nummer toevoegen en vervolgens je Klantvoordeel accepteren. Belangrijk daarbij is dat je mobiele nummer ook op je nieuwe adres staat ingeschreven.
Reputatie 2
Hey @Piotr,

Dank voor je bericht! Ik dacht dat ik al een verzoek had ingediend voor de T-Mobile Thuis voordeel, maar ik zie nu dat er nog maar één mobiel abonnement ontbreekt. Blijkbaar is de adres wijziging bij m'n vriend nog niet helemaal verwerkt. Ik ga er even achteraan! Hopelijk kunnen we het snel activeren.

Maar ik ben bang dat we de korting (en het teveel betalen van FOX Sport wat we eigenlijk nooit kijken) van afgelopen 9 maanden op ons buik kunnen schrijven? 😓
Reputatie 7
Hey @rensx.ox,

Jammer genoeg kan ik die 9 maanden niet met terugwerkende kracht aan je vergoeden, sorry! Om jullie dag toch een beetje goed te maken, krijgen jullie van mij één maand Fox Sports kosten terug. Dit zie je dan volgende maand in mindering gebracht worden op je factuur. ☺️
Reputatie 2
Hi @Piotr,

Bedankt voor je bericht! Helaas, maar begrijpelijk dat het niet tot 9 maanden terug kan.
Maar ontzettend bedankt dat je in ieder geval één maand kon crediteren. Wij hebben ondertussen ervoor gezorgd dat nu ook onze mobiel abonnementen gekoppeld zijn met ons T-Mobile Thuis.

Reageer