Beantwoord

Wachtwoord modem wijzigen

  • 12 September 2018
  • 1 reactie
  • 833 Bekeken

Gister heb ik T-mobile thuis geïnstalleerd. Ik wilde mijn wachtwoord voor modem wijzigen. Het inloggen op de pagina lukte prima. Alleen zou er een pop-up moeten komen na het inloggen, zodat het wachtwoord gewijzigd kan worden, maar ik zie nergens een pop-up wanneer ik ingelogd ben. Ik heb gebeld met t-mobile, dus heb al een reset uitgevoerd en via andere internet browser proberen dit uit te voeren. Wel is het mij gelukt om het wachtwoord voor wifi te wijzigen, maar dit is volgens mij een ander wachtwoord dan voor de modem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 17 September 2018, 15:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Hoi n.c.0603, wat leuk! Ik ben blij dat je meteen je weg tot onze Community hebt gevonden. Welkom! Ik begrijp dat je het wachtwoord van jouw modem wilt veranderen. Ik stuur je graag een e-mail met alle informatie die jij nodig hebt om dit uit te voeren. Wel is het voor mij belangrijk om te weten wélk modem je precies hebt en wat jouw e-mailadres is. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? En je laat je mij ook weten op welk e-mailadres ik je mag e-mailen? Dan komt dit helemaal goed! 😃

Reageer