Beantwoord

wachtwoord onjuist iphone en ipad

  • 1 June 2020
  • 5 reacties
  • 497 Bekeken

Geen enkele iPhone of iPad kan verbinding maken met het thuisnetwerk. Andere netwerken zijn geen probleem. Alleen de Mac Book Pro kan er wel verbinding mee krijgen. Het vermoeden is na een update van Apple.

Alles al geprobeerd, WiFi aan en uit zetten, reset router, reset Apple devices, herstel netwerkverbindingen, router 30 Seconden uit. Noem maar op.

Er is een wifi versterker geïnstalleerd maar die reikt alleen in huis. En ik heb wifi repeaters die mijn netwerk ook naar de tuin kunnen uitbreiden. Maar dan moet het basis netwerk het wel doen. Kan het zijn dat de router/modem verouderd.is. We hebben de Draytek Vigor 2132 serie. Geen idee trouwens hoe ik kan controleren of deze nog up to date is.

Ik snap er niets meer van…

Help, Maaike

icon

Beste antwoord door Mamamaaike 2 June 2020, 13:09

Bekijk origineel

5 reacties

@CrisTien : die updates maakte niets uit. Kreeg nog steeds dezelfde foutmelding. Maarrrrrr… De opmerking van @Waqqas zette me wel aan het denken. Toen ik de wifi router uitzette, kregen beide laptops ineens ook geen verbinding met de wifi. En toen besloot ik eens te kijken naar de wifi repeaters. Ik dacht dat deze alles doorgaven..dus ook wachtwoord veranderingen. Maar das nie!!!! Net ingelogd op beide repeaters en blijkt dat je daar ook wachtwoord kan aanpassen...proest… gedaan en ik kan nu weer inloggen op het basis netwerkt. Thanks!

Reputatie 7
Badge +14

@Mamamaaike Fijn dat het is opgelost, daar doen wij het voor! 🌟

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mamamaaike, supermooi dat het opgelost is, zo komen we toch altijd ver op de Community! 😄👍 Uiteindelijk heeft het wachtwoord aanpassen in de repeaters zelf de oplossing bleek. Thanks @Waqqas en @CrisTien voor jullie inzichten!

Mocht je in de toekomst nog eens hulp kunnen gebruiken, geef ons een seintje. We staan altijd paraat om zo goed mogelijk te helpen. Voor nu: geniet van de zon, stay safe en een goede gezondheid toegewenst! 🌞

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Mamamaaike Welkom in de community van T-Mobile.

Er is nogal wat fout gegaan bij die laatste update van Apple. Veel apps waren onbruikbaar of deden het slecht.

Inmiddels zijn er weer 2 updates geweest. De laatste was gisteravond.

Heb je die updates al geïnstalleerd? 13.5.1 

Laat even weten of het daarmee is opgelost!

Groetjes en fijne zonnige dag.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mamamaaike 

De Draytek heeft volgens mij zijn laatste update in 2017 gehad en daarna is hij niet meer geüpdated.

Wat je zou kunnen doen is een repeater als Acces Point bedraad op de Draytek aansluiten, wifi van de Draytek uitzetten zodat de repeater het wifi signaal uitzendt.

Reageer