Beantwoord

wan

  • 23 June 2019
  • 5 reacties
  • 333 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik ben klant bij T mobile thuis dus gaat niet om een nieuwe installatie. Mijn WAN lampje brand niet. Geen openstaande nota’s en al factory reset uitgevoerd. Zou fijn zijn als een medewerker kan kijken wat er mis gaat, klantenservice is dicht
icon

Beste antwoord door Folkert 23 June 2019, 20:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Er is een algemene storing, T-Mobile is inmiddels op de hoogte en gaat alles in het werk stellen het probleem z.s.m. op te lossen.

Even geduld a.u.b....

Groet, Folkert
Thanks Folkert, wel vreemd dat t nog niet op de site stond. Ben al een uur aan t klungelen 😉
even geduld? We wachten al langer als 2 uur. Hoelang gaat dit nog duren?
Reputatie 7
Badge +3
Soms laat de techniek je even in de steek. Er wordt aan gewerkt...
Reputatie 7
Badge +3
Beste allemaal,

In dit speciale topic houdt T-Mobile iedereen op de hoogte.

Met vr. groet, Folkert