Beantwoord

WAN lampje brandt niet

  • 21 februari 2019
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Modem geïnstalleerd alles goed aangesloten maar het WAN lampje brandt niet
Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Piotr 5 maart 2019, 15:00

Hey @Pwdenboef

Ik zie dat mijn collega gisteren een nieuwe taak heeft aangemaakt naar onze technische dienst. Blijkbaar gaat er iets niet helemaal goed bij de activatie van de lijn. Zodra we meer weten, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hallo Pwdenboef,

Vervelend dat het wan lampje niet brandt. Het aansluiten op het isra punt was dus goed gelukt? Wat voor soort isra-punt heb je? Misschien staat het signaal op het andere aderpaar. Kan je anders een foto van het isra-punt / aansluiting plaatsen?

Mvg. Marcel
Reputatie 7
Badge +7
Hi @Pwdenboef, zo te zien is het onze monteur ook niet gelukt om de modem werkend te krijgen en lijkt er wat aan de hand met de binnenkomende lijn. We hebben de netbeheerder ingeschakeld om dit te verhelpen. Excuses voor de vertraging!
Het WAN lampje brandt nog steeds niet
Reputatie 6
Badge +2
Hey @Pwdenboef

Ik zie dat mijn collega gisteren een nieuwe taak heeft aangemaakt naar onze technische dienst. Blijkbaar gaat er iets niet helemaal goed bij de activatie van de lijn. Zodra we meer weten, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op!

Reageer