Beantwoord

Wan lampje brandt niet na installatie

  • 6 February 2019
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

Hallo,

mijn abonnement voor tmobile thuis internet gaat vandaag in. Ik heb zojuist de modem geïnstalleerd. Ik heb dus geen tv, alleen internet. Na t aanzetten brandt alleen de power knop en de WiFi knop, het wan lampje brandt dus niet. Ik heb de klantenservice gebeld en zij kon zien dat alles vanaf de buitenkant goed moet zijn, DSL is uitgelezen dat was ook in orde. Voorstel er moet een monteur komen. Vervolgens wil ik op deze site van de monteurs een afspraak maken, krijg ik de melding dat ik geen afspraken kan maken en contact op moet nemen. Maar wanneer ik naar hun nummer bel krijg ik geen gehoor of kiestoon, of wordt er automatisch opgehangen. Het enige wat nu dus mist is het branden van het WAN lampje. Ik heb meerdere topics hierover gezien van andere klanten, maar nergens staat een oplossing. Warner kan ik zelf doen zonder monteur erbij? Ik heb dringend internet nodig.
icon

Beste antwoord door Piotr 15 February 2019, 13:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @channa-s,

Ik zie dat je inmiddels een werkende verbinding hebt, goed nieuws! 😃 Mocht je nog problemen ervaren, laat het ons dan weten. Dan lossen we 't voor je op.

Reageer