Beantwoord

Wanneer en hoe kan ik mijn contract bij jullie beëindigen?


Ik heb alleen een internet abonnement bij jullie. Daarover ben ik niet tevreden dus ik wil overstappen naar een andere provider. Echter wil ik graag weten per wanneer dit zou kunnen en hoe ik mijn huidige contract bij jullie beëindig.

Elise
icon

Beste antwoord door Brian 2 May 2019, 13:33

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 4
Staat dat niet bij je gegevens als je inlogt bij je account?
Als ik inlog en kijk bij “Mijn gegevens” en dan bij “T-Mobile Thuis overeenkomst”, daar zie ik mijn contractdatum.
Reputatie 7
@eholterman Jammer om te horen dat je niet tevreden bent, ik kijk graag hoe ik daar verandering in kan brengen! Opzeggen kan natuurlijk altijd als je echt zou willen maar je abonnement is op 07-02-2019 begonnen dus dit zou betekenen dat je de rest van het abonnement tot aan 07-02-2020 af moet kopen. Veel liever kijk ik naar hoe ik je wél een tevreden klant kan maken 🙂 Laat het mij zeker weten, dan ga ik voor je aan de slag!
@Brian Het zou fijn zijn als het wachtwoord wat op de router staat in ieder geval overeenkomt met het daadwerkelijke wachtwoord. Ik heb hem nooit aangepast, maar ik kan er nergens mee inloggen en hem dus ook niet aanpassen
En ik vindt het super vervelend dat er geen klantenservice is die je in zo’n geval kunt bellen, waardoor alles ellenlang duurt. Dat is voor mij de grootste reden om heel gauw weer op te stappen bij t-mobile, zodra dat kan
Reputatie 4
Ik weet niet welke router je hebt maar meestal zit er wel ergens een reset knopje.
Daarmee kan je een router compleet mee resetten en zal het wachtwoord wijzigen.
Ja, maar dat werkt dus allemaal niet. Ondertussen kan ik zowel met mijn laptop als telefoon geen verbinding meer maken met de WiFi en daarvoor heb ik geen internet afgesloten. Resetten is hier aan en uitzetten (Huawei), en als ik de handleiding erbij pak en de instructies volg pakt ie het ip adres niet eens. Wat niet gek is zonder internet, maar met mijn telefoon als hotspot doet ie het ook niet. Dus ik wordt hier nogal chagrijnig van
Reputatie 4
Uit-en uitzetten is geen reset. Daarmee veranderen er geen instellingen.
Maar je had eerst wel WiFi verbinding en nu niet meer?
Een telefoon als hotspot gebruiken gaat toch altijd via 4G en heeft niets te maken met je vaste internetverbinding,

reset: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/factory-reset-modem-276067
Ik heb een huawei router. En daarmee had mijn telefoon en laptop eerst wel verbinding, maar nu niet meer. En ik kan dus ook niet ergens inloggen om het te veranderen
Ik weet niet welke router je hebt maar meestal zit er wel ergens een reset knopje.
Daarmee kan je een router compleet mee resetten en zal het wachtwoord wijzigen.


ik heb de reset gevonden, ingedrukt, toen brandde alleen de power nog, maar nu kan ik nog niks. Wat moet ik nu doen dan?
Reputatie 4
Ik lees dit, als je dit gedaan hebt moet je kunnen inloggen op het modem om de juiste WiFi instellingen te maken.
Zit er geen installatie handleiding bij?
Ik gebruik deze Huawei niet.

Huawei HG659
1. Druk met een tandenstoker of paperclip de Factory Reset in (naast de stroomaansluiting in het midden van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de Factory Reset na 10 seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3.Check of je modem weer diensten heeft, dit kan 3 minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.
Reputatie 7
Badge +3
@eholterman

Dan maar even een eerste vraag, is het wifi netwerk uberhaupt zichtbaar, of is het probleem alleen maar dat je niet kan inloggen?
Begrijp ik het goed dat dit inloggen zowel op het modem zelf als op de wifi niet wil lukken?

Wat is de status van het WAN en Wifi ledjes?

Als het Wifi ledje niet aan is, heb je hem toevallig uitgezet via de knop aan de zijkant voor 5 seconden ingedrukt te houden?

Dus even een update van wat de lampjes er wel en niet branden.
Want als alles aan en wifi zichtbaar is en je kan er na het indrukken van de resetbutton (minimaal 15 seconden), nog niet in met de default gegevens die achterop de router staan in je router komen ... is de kans groot dat hij is overleden.
Ik heb het gisteravond laat ein-de-lijk voor elkaar gekregen!!
Duurt even maar is dus gelukt!
Reputatie 7
Badge +3
Zo zie je maar weer .. de volhouder wint 👍

Reageer