Beantwoord

wanneer komt de installateur van Guidion?

  • 16 September 2020
  • 19 reacties
  • 307 Bekeken

Reputatie 1

Ik wacht op een monteur v Guidion. En ik wacht en ik wacht. Hoezo nemen jullie kullie klantem niet serieus? En zorgen ervoor dat de dingen lopen zoals afgesproken is? In en in triest dat dit zo loopt. Jullie moeten je diep schamen.

icon

Beste antwoord door Laurien Bottema 18 September 2020, 15:10

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@Laurien Bottema ,

 

Welkom op de Community, dit forum werkt volgen het principe klant helpt klant. Wel kijken er medewerkers van T-Mobile mee. Indien nodig reageren zij vanzelf, dit is op basis van binnenkomst van de berichten.

Graag wil ik je wijzen op gebruiksvoorwaarden van deze Community: geen dubbele topics/berichten aanmaken. Je hebt namelijk ook dit topic: Monteur Guidion is niet komen opdagen

 Dit helpt niet om sneller geholpen te worden en het wordt er niet duidelijker op.

Als ik het goed begrijp heb je aan afspraak met een monteur van Guidion? Als het goed is heb je daar een bevestiging van, met een eventueel telefoonnummer van Guidion, dit nummer zou je kunnen bellen voor meer informatie.

Als je daar niet verder komt kun je dat in dit topic weer melden en reageren de moderators vanzelf. Helaas zul je daar wel geduld voor moeten hebben.

Reputatie 1

Wij hebben Guidion 8 x gebeld. Almaar in de wacht. Mijn zoon probeert het vanuit NL. Ik vanuit Zwitserland, wat mij een hoop duiten kost. Guidion reageert ook niet op mijn email. Wij voelen ons in de steek gelaten door Guidion. Gelukkig heb ik een kort Chatbericht gekregen v T-mobile. We geven de hoop niet op. Maar het is wel een vervelende situatie. Bedankt, Soepkip67

Reputatie 7
Badge +7

@Laurien Bottema ,

Ik begrijp uw reactie volkomen. Tijdens het bellen naar Guidion wordt uw zoon dan uit de wacht gegooid? Ik weet dat het frustrerend is om in de wacht te staan maar het is soms de enige manier om in contact met Guidion te komen. Of heeft u van de T-Mobile chat  al een goede oplossing aangeboden gekregen?

Als u nog geen oplossing aangeboden is, wilt u dit dan hier melden ? Dan kan een T-Mobile medewerker het eventueel straks oppakken.

 

Reputatie 1

Na 30 tot 40 minuten wachten geeft hij op. Hij moet ook nog studeren. Ik wacht op antwoord van T-mobile. Na 1,5 uur nog géén antwoord van hun kant gekregen nadat ik alle nodige info verstuurd heb. Ik heb met Yasmine geschreven. Wij hebben nog géén oplossing gekregen vd kant v T-mobile. Bedankt voor het contact houden met mij.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Laurien Bottema ,

Dat zijn inderdaad geen wachttijden. Je hebt contact gehad via de chat of via een ander kanaal? Het is nu eenmaal zo dat u toch geduld zal moeten hebben,begrijp dat , dat op dit moment niet is wat u wilt horen. Ze hebben ook even tijd nodig om alles uit te zoeken om de juiste actie te starten.

Ik hoop dat er alsnog een moderator reageert om u verder te helpen of om het één en ander duidelijk te maken hoe het er nu voor staat.

Reputatie 7

Hi @Laurien Bottema, wat balen dat het niet gelukt is met de afspraak met de monteur. Normaal gesproken is Guidion goed bereikbaar maar zo te lezen was het op dat moment erg druk. Ik heb het meteen voor je nagekeken en ik zie dat er een afspraak gepland staat voor vandaag. Heb je Guidion inmiddels te pakken gekregen of was er misschien sprake van een verwarring over de datum? Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!

Reputatie 1

Hoe laat vandaag?

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Wij hebben Guidion niet te pakken kunnen krijgen.

Reputatie 1

Ik was aan het werk, heb dus jouw bericht niet eerder gezien.

Reputatie 1

Hoezo heeft Brian geschreven dat wij vandaag op de lijst staan en nu wordt het maandag volgens de email van jullie?

 

 

Dat betekent voor ons weer extra kosten, 80 euro, voor 'mobiel' internet.

 

En als er maandag weer niemand komt????? 

 

Ik zie dat jullie je best doen. Maar Guidion is een slechte partner voor jullie.

 

 

Reputatie 1

Nu heb ik weer een nieuwe afspraak moeten maken! Ik kreeg een emsil v jullie dat er géén afspraak staat. Dit begint onmogelijk te worden! Bel zsm 0625430709. Guidion is telefonisch weer niet te bereiken. 

 

Reputatie 1

Ik heb iemand v T-mobile gesproken over de situatie, ene Silvia. Maar de verbinding werd verbroken. Daarna heb ik met jullie collega Amina gesproken die contact op zou nemen met Guidion. Ik wacht op antwoord. 

 

Inmiddels heeft mijn zoon de mobiele telefoon vd Guidion monteur gebeld, die de afspraak voor maandag 21 september tussen 18.00 en 20.00 bevestigd heeft. 

 

Als maandagavond de installatie niet geplaatst is, dan ontbindt ik het contract omdat jullie jullie beloften niet nakomen. Ik zal op dat moment onmiddelijk de automatische betaling intrekken. 

 

Met vriendelijke groet,

Laurien Bottema

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Voor jullie informatie stuur ik ook nog de bevestiging die ik 17.09.2020 om 15.50 gekregen heb! 

Eventueel kan ik jullie alle corrispondentie ook nog per email toesturen.

 

Mvg Laurien

Reputatie 7

Hi @Laurien Bottema, mooi dat het gelukt is, je kan de bevestiging/afspraak met Guidion gewoon aanhouden. Om dit soort verwarring te voorkomen adviseren we eigenlijk om zelf rechtstreeks contact met Guidion op te nemen, ze maken namelijk hun eigen planning. Op die manier gaan we niet langs elkaar heen en voorkomen we kastje-muur situaties. Mocht je Guidion nog nodig hebben. je kan ze bereiken op onderstaande nummer tijdens de volgende openingstijden:

 

088 200 0151

ma t/m do: 09:00 uur - 21:00 uur
 
vrij: 09:00 uur - 17:30 uur
 
zat: 09:00 uur - 17:00 uur

 

Zoals je ziet zijn de openingstijden behoorlijk ruim dus ik heb er alle vertrouwen in dat dat helemaal gaat lukken!

Reputatie 1

Hartelijke dank Brian. Jullie team heeft de zaak goed opgepakt. Dank voor de informatie.Mijn zoon krijgt een week gratis internet van jullie! Ik wens jou een fijn weekeinde toe. Mvg Laurien

Reputatie 6

Bedankt voor het mooie compliment @Laurien Bottema! Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten.

Reputatie 1

Graag gedaan, Ginny. Als de zaak maandagavond in orde is, dan zal ik een goede review in Google voor jullie schrijven. Fijn weekeinde.

Reageer