Beste T-mobile,
1,5 week geleden heb ik voor het laatst contact gehad met jullie klantenservice. Bij ons is de glasvezel aansluiting verlegd en daarna heeft T-mobile internet/tv aangesloten. Vanaf het begin ervaren wij problemen. Daar hebben wij over gebeld, er is een monteur van T-mobile geweest en die zei dat er een bug zat in iets wat T-mobile moet verzorgen en dat ook de glasvezel niet helemaal was aangesloten als hoorde. Wij moesten het even in de gaten houden. Dat hebben we gedaan maar helaas blijven de problemen aanhouden. Soms helemaal geen tv en internet geeft steeds korte storingen waarbij internet uitvalt. Weer gebeld, uur in de wachtrij, er zijn wat testen doorlopen en uiteindelijk werd gezegd dat er contact zou worden opgenomen met de technische afdeling en dat KPN binnen enkele dagen contact met ons op zou nemen. De medewerker van de klantenservice verwachtte dat dat afgelopen dinsdag of woensdag zou gebeuren. Inmiddels zijn we al heel wat dagen verder, maar nog steeds heeft niemand contact opgenomen, terwijl de problemen aanhouden. Erg lastig met thuiswerken! Ik hang nu al weer een half uur in de wachtrij aan de telefoon, dus probeer het dan maar op deze manier….. Kan iemand ajb contact met me opnemen om de problemen die wij vanaf het begin al ervaren op te lossen???
Groeten
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel