Beantwoord

WBA2ODF

  • 7 May 2019
  • 2 reacties
  • 359 Bekeken

@Sander
Je hebt op dit topic een gebruiker geholpen om van network te veranderen zonder eerst op te zeggen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/breaking-news-vanaf-nu-supersnel-internetten-met-750-mbps-296759/index4.html
Kan je mij zeggen hoe je dit hebt gedaan en of je dat ook voor mij kan doen? De klantenservice en sales hebben duidelijk geen idee. De meesten weten het verschil niet. Ik krijg steeds verschillende antwoorden. Volgens mij ben ik afgelopen dec al eens overgezet (ik heb een aantal weken 750Mbit gehad), en ben ik daarna zonder geinformeerd te zijn teruggezet naar WMA 50Mbit.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Piotr 10 May 2019, 11:30

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb nog geen reactie mogen ontvangen. Een andere moderator of deskundige mag ook reageren!
Reputatie 7
Hey @JeroenKruk,

Ik geef je graag meer uitleg! Het is op het moment niet mogelijk om te switchen tussen WBA en het ODF netwerk. Momenteel zijn we in onderzoek wat de mogelijkheden zijn om klanten op WBA over te zetten op ODF. Er moet duidelijk in kaart gebracht worden wat hiervoor nodig is. De hoeveelheid werk en andere zaken waar rekening mee gehouden moet worden om dit eventueel te kunnen realiseren. Op de achtergrond zijn we dus bezig met onderzoeken of dit mogelijk is. Mocht het mogelijk zijn, dan hoor je zeker meer van ons. ☺️

Reageer