Beantwoord

Wegvallen en haperen van Internet en interactieve tv

  • 19 april 2018
  • 2 reacties
  • 467 Bekeken

Beste t mobile

Dagelijks heb ik last van een wegvallen Internet signaal zowel beraad als wifi. Ook als ik mijn interactieve tv gebruik of terug kijk met bv rtl xl stopt het beeld om de haverklap films streams is gewoon onmogelijk op deze manier.
Alle stappen die jullie beschrijven zijn al meerdere malen geprobeerd . Wat is de volgende stap om dit grote probleem op te lossen
icon

Beste antwoord door AlexanderdB 21 april 2018, 14:35

Hey Frank,

Ai dat is alles behalve fijn en ook zeker iets dat wij zo snel mogelijk moeten oplossen. Heb je je modem al een factory reset gegeven? Als je dit al gedaan hebt, zou je mij dan in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen sturen? Dan ga ik op onderzoek. :)

Ook jij mag dit doen mrtops.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +2
Hey Frank,

Ai dat is alles behalve fijn en ook zeker iets dat wij zo snel mogelijk moeten oplossen. Heb je je modem al een factory reset gegeven? Als je dit al gedaan hebt, zou je mij dan in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen sturen? Dan ga ik op onderzoek. :)

Ook jij mag dit doen mrtops.
hier hetzelfde probleem dus ik volg deze draadje

Reageer