Beantwoord

Wegvallend internet

  • 29 November 2019
  • 5 reacties
  • 251 Bekeken

Al 8 uur vroeg via twitter en facebook om hulp maar niemand beantwoordt me. Om de 5 minuten stopt mijn internet voor een paar seconden. Ik heb de tips van de website gevolgd. Wat kan ik doen om een antwoord te krijgen???????????

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 November 2019, 00:44

Bekijk origineel

5 reacties

Hi @Piotr - Ik heb een agent door telefoon bereikt en hij heb mijn modem gereset. Het probleem is opgelost :) Ik was eerder gefrustreerd door de gebreek aan reactie.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @garylhewitt

Kun je aangeven welke tips en via welke website je hebt opgevolgd?
Hier bij de community denken we graag als mede-klanten met je mee. 

Reputatie 7
Badge +15

@garylhewitt  gaat het om DSL of glasvezel?

Zou je eens kunnen bellen naar de klantenservice of als een Moderator dit ziet een lijn meting laten doen en dan weet je of het probleem bij jou ligt of T-mobile.

Je zou eens de bekabeling kunnen nalopen of in je modem interface bij System monitor kijken of er foutmeldingen worden gemaakt (De codes onder FEC moeten 0 zijn, FEC maakt niet uit).

Reputatie 7

Hey @garylhewitt,

Ik zie dat je in de tussentijd mijn collega hebt gesproken. Daarbij is er een fabrieksreset op je modem uitgevoerd. Ervaar je na de reset nog steeds problemen? Zo ja, laat dit ons gelijk weten. Dan gaan we dit zo spoedig mogelijk oplossen voor je!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @garylhewitt,

 

Wat fijn dat het opgelost is door de reset! Goed ook dat je zo proactief gehandeld hebt en de klantenservice hebt gebeld. :smile: Als we op de Community iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten elke dag voor je klaar!

Reageer