Beantwoord

Wegvallend internet op xbox one s

  • 1 November 2018
  • 3 reacties
  • 599 Bekeken

Hallo,
Ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die last hebben van weg vallend internet op hun game console.
Ik heb een t-mobile thuis abbonement met 750mb internet.
Ik heb zelf een xbox one s ( die met de kabel is verbonden naar me router) en hou graag van een potje call of duty.
De laatste tijd heb ik vaak last van wegvallend internet, het duurt niet lang maar het is wel lang genoeg om je te disconecten van de game waar je in zit. ( zie foto) als ik daarna de game weer wilt spelen lukt dat ook gewoon! Maar naar loop van tijd disconect die me weer.


Ik heb me router al een keer van het stroom gehaald, me router helemaal gereset met een tandenstoker op zoon klein knopje drukken, en t-mobile zelf heeft hem gereset voor me maar ik blijf het probleem houden.

Heeft iemand hier ook last van of gehad die mij kan helpen?

Alvast bedankt

Gr jimmy somerville
icon

Beste antwoord door Sterre 5 November 2018, 16:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hoi Jimmy,

Probeer eerst eens een andere DNS server te gebruiken. Geen idee of het helpt maar het is simpel te proberen. Zie https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/aanhoudende-problemen-t-mobile-thuis-dns-306314/index1.html#post1469088

Groet, Folkert
Reputatie 7
Hoi Jimmy,

Ik help je graag, zodat je lekker kunt gamen! Ik heb jouw modem gecheckt en ik zie dat er iets niet goed zit in jouw verbinding. Ik wil onze technische dienst hier op aansturen, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Hiervoor heb ik het MAC-adres en het serienummer van jouw modem nodig. Kun je mij deze een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Hoi @Jimmy1995,

Je gegevens zijn bij mij terechtgekomen! Ik pak het dan ook graag voor je op. Ik heb zojuist gevraagd of we jouw verbinding de komende tijd in de gaten houden. Zodra we meer weten, zullen we jou via e-mail op de hoogte houden. To be continued!

Reageer