Beantwoord

Wegvallende bedrade verbinding (Draytek)

  • 13 January 2021
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Sinds een half jaar hebben wij dus te regelmatig een wegvallende verbinding met de Draytek. Achter de draytek hangt een modem die normaal gesproken zeer goed werkt. De stabiliteit van de Draytek laat te wensen over, vandaar de modem. En alles moet over 2,4 Ghz met een niet zo sterk apparaat. Als de verbinding wegvalt is, buiten de wifi ook de bedrade verbinding weg. Gebeld met T-Mobile maar zij geven steeds aan dat ze niets kunnen vinden. Ook al gevraagd om een moderne modem/router ( in ieder geval met 5 Ghz)  maar daar begint T-Mobile niet aan.

Al meerdere keren contact gezocht met T-Mobile maar het juiste antwoord krijg je maar niet. Ook al monteur gehad maar als die komt meten is er natuurlijk niets aan de hand. Wat op voorhand ook al is aangegeven aan de klantenservice.

Wekelijks wordt de Draytek van de stroom gehaald om ervoor te zorgen dat alles blijft draaien maar helaas werkt dit ook niet meer. Te vaak, zeg maar eens per twee weken, valt de verbinding uit. De snelheid waarmee alles weer werkt is ook zeer verschillend. De eerste keer gewoon een hele dag geen signaal gehad, nu zijn het vooral perioden van een uur tot een uur of drie. Te. Zelden is het binnen 5 minuten weer in orde. Het televisiesignaal blijft het om een of andere vreemde reden wel gewoon doen dat terwijl er geen bal op is. Netflix, Prime of Disney werken dan ook niet.

Wie heeft voor mij de oplossing? 

icon

Beste antwoord door Brian 15 January 2021, 13:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Odiug, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met meer informatie en ik hoor graag van je! 

Reageer