Sinds 15-02-2017 overstap van Vodafone à T-Mobile (Ongevraagd, in Vodafone periode, klant sinds 2015 geen problemen)
- ??-04-2017 melding wegvallende diensten.
- 14-04-2017 monteur aan huis, modemswap Draytek, is 2e router!
- ??-10-2017 melding wegvallende diensten.
- 6-10-2017 monteur aan huis (weet niet meer wat de oplossing was)
- 23-04-2019 melding wegvallende diensten.
- 30-04-2019 monteur aan huis, modemswap Draytek, is 3e router!
- April/mei-2019 Reggefiber geweest om binnenhuiskabeltje/stekker te vervangen ivm een piekspanning.
- 21-05-2019 melding wegvallende diensten.
- 28-05-2019 monteur aan huis, modemswap Draytek, is 4e router!
- 25-10-2019 melding wegvallende diensten.
- 30-10-2019 monteur aan huis, niets opgelost, zou aan glasvezelkabel in de grond moeten liggen, maar monteur denkt toch het modem. KPN zal contact opnemen. Telkens werd het modem vervangen en werkte het weer een paar maanden zonder problemen, maar nu zou het aan de glaskabel liggen welke al 5 jaar stil in de grond ligt…??
Huidige storing is ook dat ik de router niet meer “in kom”. Ik geloof dus niet dat de glaskabel het probleem is, maar de wederom router zelf. Ook monteur bevestigd dat Draytek “oude rommel” is.
T-Mobile geeft ook geen goedkeur om het nieuwe Zyxel modem te laten monteren welke sinds mei 2019 leverbaar is.
De enige compensatie die geboden is, is voor 1 week onbeperkt mobile internet en ik zit nog steeds met de problemen. Kan/mag modem niet in om eigen SSID aan te maken zodat achter hangende routers ook werken met al hun cliënten.
Dus de Draytek werkt nu op 1/5 capaciteit als waar ik voor betaal, gelukkig werkt TV weer wel.
Gezien bovenstaand verleden zou ik inmiddels toch wel voorzien mogen worden van een up-to-date Zyxel modem als enige compensatie. Dit is ook wat de Gideon monteur op zijn minst had verwacht.
We wachten “in storing”verder weer af en hoop op positieve reacties van T-Mobile.
Beste antwoord door Sander
Hoi
Weet dat de Community en de T-Mobile moderators voor je klaarstaan. Wij gaan voor een stabiele verbinding en dat organiseren we natuurlijk ook graag bij jou. Wegvallende diensten zijn de lastigste zaken, omdat je niet precies weet hoe diep het in het netwerk zit. Of het nu het Draytek of het Zyxel modem is, daar zit het 'm niet in. Ik begrijp dat er een monteur vandaag iets heeft aangepast in het netwerk voor jouw verbinding. Weet dus dat we druk bezig zijn met de oplossing bij jou! Mijn vraag is nu of de verbinding verbeterd is sinds vandaag (12-11). Wil je ons een update geven?
Oh ja, het aanpassen van het SSID kan je doen in het menu van het modem of via My T-Mobile Thuis. Lees deze uitleg: Wifi naam veranderen.