Wegvallende Internet thuis


Wifi valt geregeld weg thuis. Ik kan de afgelopen 2 weken bijna niets doen! Hier betaal ik toch niet voor, erg vervellend! Ik heb jullie tips en tricks gekeken/ geprobeerd werkt niet.

Een jaar lang nooit problemen gehad en nu elke minuut wegvallen, als ik überhaupt wifi heb(blijft lang weg, irritant)

Kunnen jullie aub van afstand of hoe dan ook ff checken hoe of wat er gaande is?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo @Kadir21

Welkom op het forum voor en door klanten.
Als je problemen hebt met je wifi ontvangst in huis, dan heeft T-Mobile daar een service voor.
Lees de volgende pagina eens door om te zien of je in aanmerking komt voor hulp in huis van een T-Mobile expert.

Note: Deze wifi service is gratis als je voldoet aan de voorwaarden.
Reputatie 7
Hey @Kadir21, dat klinkt niet best en vreemd dat het probleem nu komt opspelen. Daar gaan we iets aan doen! Wist je dat je de meeste WiFi problemen éénvoudig zelf op kan lossen? Heb je alle stappen uitgevoerd en is je verbinding nog niet verbeterd? Trek dan even aan de bel!
Alles geprobeerd lukt nog steeds niet. Had de klantenservice afgelopen zaterdagochtend gebeld, maar konden geen verbinding maken met mijn modem/ router. Zit al ruim 2 weken zonder, heeft het zondag heel fftjes gedaan. Nu ook niets meer!
Hier betaal ik toch niet voor. Jaar lang nooit problemen en nu dit.

Groet, Kadir
Reputatie 7
Hey Kadir, werkt je Wifi momenteel helemaal niet meer of valt hij regelmatig weg? Zoals @Pieter_B al aangeeft kun je ook gebruik maken van onze Wifi service. Onze monteur komt dan bij je op bezoek om je Wifi helemaal tip top te krijgen. Geef mij een seintje of ik dit voor je in orde mag maken!
Ja Piotr maak maar in orde! Zit al ruim 3 weken zonder (daar betaal ik toch niet voor) en lijkt erop dat het ook niet gaat lukken.

Ik wil niet overstappen als het niet hoeft!
Ik heb nu dus sinds +- 20 april 2019 geen internet/tv/ bellen thuis. Eerder gebeld en op forums nergens mee opgeschoten.. en nu heb ik volgende week wifi service thuis.

Kan ik hiervoor (maand zonder T-mobile thuis) nog een compensatie of iets aanvragen? Over enkele dagen zal het volle maandbedrag gewoon geïncasseerd worden, terwijl ik van niks genoten heb? Erg jammer weer, voor niks.

Groet, Kadir.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo @Kadir21,

Als een storing langer duurt dan 12h dan heb je recht op compensatie. Laat zeker even weten wanneer je weer gebruik kan maken van de diensten. Dan kan een moderator dit voor jou vergoeden op de volgende factuur.
Reputatie 7
Hi @Kadir21, zo te zien is onze monteur inmiddels geweest en heeft hij de modem vervangen, helemaal goed! Even voor de duidelijkheid, had je alleen problemen met je Wifi of kon je helemaal nergens meer gebruik van maken? Ik hoor het graag!
Niks deed het (ongeveer 4 weken lang), dus geen internet, tv en bellen. Sinds gisterenavond heb ik inderdaad een nieuwe modem gekregen en doet gelukkig alles zoals vanouds.

Is er een mogelijkheid dat ik hiervoor compensatie aanvraag of iets dergelijks. Het heeft best lang geduurd naar mijn mening.

Hopend op goede reactie 🙂!

Groet,
Kadir
Zou ik nog graag een reactie op mijn laatste forum post mogen ontvangen?

Groet, Kadir
Reputatie 7
Hi Kadir, excuses voor de late reactie! Duidelijk, bedankt voor de toelichting. Ik heb zojuist een vergoeding aangemaakt voor de periode 22 april tm 20 mei en dit bedrag zal verrekend worden met je factuur van juni. Als je nog andere vragen hebt laat het dan gerust weten!
Thanks Brian!

Groet,
Kadir

Reageer