Beantwoord

Wegvallende verbinding (bekabeld en wifi)

  • 9 October 2020
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Per 2 oktober hebben wij T-Mobile Thuis, sinds een dag of twee valt om de zoveel tijd de verbinding uit. Dit duurt dan ongeveer 5 minuten en dan werkt alles weer ineens.

Op alle apparaten in het huis valt de wifi/bekabelde verbinding weg, ik heb de DNS server aangepast naar die van Cloudflare in het modem, de media converter én modem opnieuw opgestart maar het probleem blijft terugkomen.

Als het allemaal werkt is de snelheid en stabiliteit top, alleen dat uitvallen is natuurlijk wel erg vervelend. Ik hoor graag wat ik nog meer kan proberen om het probleem te verhelpen.

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 12 October 2020, 15:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @DiederikR,

 

Slim dat je ons hier het probleem voorlegt. Als ik jouw bericht lees neem ik aan dat je al de meeste Tips & Tricks op de volgende pagina hebt geprobeerd: [Info] Problemen Internet verbinding van T-Mobile Thuis. Ik had heel graag gelijk met je meegekeken, maar zo te zien heb je jouw profiel nog niet gekoppeld aan jouw T-Mobile Thuis account. Daarom raad ik je graag aan om mij via een privébericht de volgende gegevens toe te sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee kan ik dieper op onderzoek uit! :muscle:

Reageer