Beantwoord

Wegvallende verbinding modem

  • 6 February 2020
  • 12 reacties
  • 279 Bekeken

Reputatie 2

WANNEER WORD IK NU EENS ECHT GEHOLPEN?!

Van verkeerde technische inschattingen en conclusies, het urenlang moeten bellen t/m het niet nakomen van afspraken.

Na ruim 2,5 maanden heb ik nog steeds iedere dag last van wegvallende dienst. Hardop afvragend of iemand zich überhaupt bezighoudt met klanttevredenheid. Echt ongelofelijk hoe commerciële bedrijven van elkaar kunnen verschillen. Een zeer teleurgestelde klant.

Geen compensatie (want de zaak moet eerst zijn afgehandeld, zo lust ik er nog wel 1), niks pro actied tegen deze ellende, niet worden teruggebeld, codes vergeten te sturen, foutieve codes opsturen, iedere medewerker die zich weer door 20 minuten lang dossier moet ploegen, gemiddeld zeker 10 minuten wachten wanneer je een storing hebt, ondanks de problemen die al 2,5 maand aanhouden moet je nog steeds dealen met 5 werkdagen voordat de technische dienst wat laat horen (zelfs wanneer T-mobile weer eens wat fout doet).

Lachwekkend! (Wel als een boer met flinke kiespijn)

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 February 2020, 15:54

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2

Lachwekkend dat ik nu weer nieuwe apparatuur opgestuurd krijg terwijl er een monteur is geweest die een kabeltje heeft vervangen, nog een monteur die de modem heeft vervangen en later nog een monteur die niets heeft gedaan... en ik weet wederom van niets.

Wat gaat er wel goed?

Reputatie 2

Ik krijg al niet eens meer antwoord via het forum ook 😂...

Reputatie 2

24 uur per dag klaar... alleen niet voor mij!

Gelukkig sla ik alles op 👀

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Djlaanos 

Dit is een klant helpt klant community waar ook webcare mee leest en reageert. Het is vrijdagavond en iedereen zal al weg zijn, anderen willen misschien niet reageren omdat dit iets is voor T-mobile om op te lossen. Je geeft al aan na een paar minuten dat je ook geen antwoord krijgt via de community maar helaas zal dat niet lukken omdat de T-mobile thuis moderators het ook erg druk hebben en meestal pas reageren binnen 24/48 uur, vanwege het weekend kan het langer duren.

Reputatie 2

Waqqas,

Dank voor je feedback. Voor jou misschien onduidelijk, maar ik sta al diverse malen door het forum heen... maar men doet niets, maakt fouten en reageert weinig en zonder actie…

Btw op mijn bericht van gisteren hadden ze gemakkelijk kunnen reageren binnen 24 uur. En een klacht indienen, probeer maar is te achterhalen hoe dat werkt, je komt enkel ergens een adres tegen... voor als je het toch per brief wil doen. Wanneer je doorklikt op mogelijkheden kom je o.a. bij de telefoon terecht maar daar krijg je niet over te spreken...

Als jij nog tips hebt op onderstaand, hoor ik het graag, van klant tot klant. Ik voel me namelijk serieus genomen door T-Mobile i.p.v. serieus genomen...

Voor jou beeldvorming:

Reputatie 2

 

Reputatie 2

 

Reputatie 2

 

Reputatie 7

Ik weet niet of je al een adres heb gevonden maar dit is het  T-Mobile Thuis B.V., Postbus 16272, 2500 BG Den Haag. 

 

zie ook de algemene voorwaarden

Artiekel 18 en 21

Je geeft tmobile twee weken de tijd om het probleem op te lossen en financieel te compenseren, zoniet kan je kosteloos je contract ontbinden. Kijk maar eens op consuwijzer.

Wil tmobile hier niet in meewerken kan je naar de geschillencommissie telecomunicatie gaan of je rechtsbijstand inschakelen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Djlaanos,

 

Allereerst uitvoerig excuses voor de ervaring die jij tot op heden met ons gehad hebt. Het is nooit de intentie geweest van moderators op de Community, of van collega’s van de klantenservice om jou niet te helpen. Je hebt inderdaad vaak contact gehad met ons en ik kan constateren dat er wel pogingen gedaan zijn om hulp te bieden, maar dat dit tot op heden jammer genoeg niets aan de situatie veranderd heeft. Afgelopen vrijdag heb je met een collega van me gesproken, zij zal vandaag tussen 16:00 en 18:00 met jou spreken aangaande de status quo. Wat ik je alvast wil mededelen, voor zover dit nog niet gedaan is, is dat jij een ander modem van ons opgestuurd krijgt, dat is de Zyxel T-50. Mochten hiermee de wegvallende diensten nog steeds niet opgelost zijn, dan zullen we er persoonlijk voor zorgen dat jij kosteloos het contract kunt ontbinden. Nogmaals: het spijt me oprecht dat er nog geen volledige hulp geboden is en als ik iets anders voor je kan doen in de tussentijd, dan doe ik dat met alle liefde. 

Wat betreft het modem: de bezorger heeft vandaag jouw pakket naar een PostNL afhaalpunt in de buurt gestuurd. Mocht je om wat voor reden dan ook jouw Track & Trace code niet hebben ontvangen, stuur me dan een PM, dan zorg ik ervoor dat je deze direct krijgt.

Reputatie 7

Hi @Djlaanos, ik zie dat je nu in verschillende topics hebt gepost, ik stel voor dat we verder contact in dit topic houden om te voorkomen dat we langs elkaar heen gaan praten. Daarnaast is het tegen de huisregels. :wink: Wat reactietijd betreft, zoals Waqqas al aangeeft geven we gebruikers graag de gelegenheid om te reageren maar wees gerust we zien elk bericht en je ontvangt altijd antwoord!

Reageer