Beantwoord

Wegvallende verbinding, ook na bezoek monteur

  • 16 September 2019
  • 12 reacties
  • 591 Bekeken

overgestapt va Telfort naar T-Mobile,
niks werkt normaal, verbinding valt constant weg. T-moblie service doet niets. monteur van Gideon zegt het werkt en is weer weg. uren lang in de wachtstand voor iemand bij de helpsdeks die geen help desk is. maar alleen volgens een lijst zaken afvinkt. geen klachten procedure niemand die je serieus neemt.
kost handen vol geld verlies elke dag klanten en relaties, ga dus failliet maar T-Mobile doet niets. ZO SLECHT HEB IK HET NOG NOOIT MEEGEMAAKT.
en nog steeds een wegvallende lijn, WAARDELOZE ORGANISATIE

boycoten maar , wat een bende.
icon

Beste antwoord door Brian 26 September 2019, 13:15

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @ronhome,

Dat klinkt inderdaad niet als een goede service. Ik heb webcare op jouw topic geattendeerd.

De T-Mobile community is een klant-helpt-klant forum. Hierop zitten ook verschillende experts die met je mee kunnen denken in het verbeteren van jouw netwerk, waardoor een en ander stabieler is. Kun je wellicht iets meer zeggen over jouw netwerk? Welke router heb? Wat voor verbinding heb je (Glasvezel of DSL? Valt alleen Wifi weg of ook bedraad internet? We denken als medeklanten graag met je mee.
Reputatie 7
Hi @ronhome, jammer om te horen dat je dit zo ervaart, dat moeten we beter doen! Ik zie dat de monteur inderdaad geen afwijkingen aan je verbinding vast heeft kunnen stellen, met andere woorden, je aansluitpunt en modem lijken prima te functioneren. Ik zie dat wel dat de binnenkomende verbinding mogelijk wat onstabiel is en we gaan hiervoor contact opnemen met de netbeheerder. We gaan voor je aan de slag om dit zo snel mogelijk op te lossen!
je bent de eerste van T-mob die ergens op reageert, het blijft schadelijk zoals jullie met je klanten omgaan.

ik ben al 3 klanten kwijtgeraakt door het stompzinnig gedrag van T-mob. waar kan ik mijn factuur naar toesturen. nog steeds valt de verbinding regelmatig weg, je kan er geen pijl op trekken, soms een kwartier soms langer, soms wel 4 uur zoals zaterdag. doe mijn abonnement maar gouw weg, zodat ik terug kan naar een provider die wel stabiel internet heeft. SCHANDE , tros radar zal weer smullen van deze enorme chaos bij T-mob. maar als je wilt opzeggen dan egt T-mob dat kan niet. Heeft T-mob wel eens gehoord van het conformiteit beginsel. zorg maar gewoon dat er een man in de avond langs komt met een werkend modem of stop het abonnement. maar doe iets ipv constant je overal achter te verschuilen. BAH stelletje amateurs.
Reputatie 7
Badge +4
Het blijft een vervelende situatie. @Brian stelt dat hij een onderzoek instelt en het probleem voor je wil oplossen. Dat is onderdeel van een oplossing conform het conformiteitsbeginsel. Overigens gaat dat beginsel over de relatie tussen business en consument en niet tussen business en business, waaronder jouw situatie te scharen is. Maar hé, laten we uit gaan van de goede bedoelingen van webcare en dat hij doet wat hij belooft.

Conformiteit

"De verkoper is verplicht een product te leveren dat met het consumentenrecht in overeenstemming is."
Artikel 17, lid 2 BW7:
Een zaak beantwoordt niet aan de overeenkomst indien zij, mede gelet op de aard van de zaak en de mededelingen die de verkoper over de zaak heeft gedaan, niet de eigenschappen bezit die de koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten. De koper mag verwachten dat de zaak de eigenschappen bezit die voor een normaal gebruik daarvan nodig zijn en waarvan hij de aanwezigheid niet behoefde te betwijfelen, alsmede de eigenschappen die nodig zijn voor een bijzonder gebruik dat bij de overeenkomst is voorzien. wellicht ten overvloede, volgens mij ben ik consument. maar genoeg daarover los het gewoon een keer op , en wel snel, want dit kost hoe dan ook duizenden euros per week. en dat schijnen jullie bij Tmob niet te begrijpen laat staan er iets aan te doen. neem eens ownership en doe wat.
Reputatie 7
Hi @ronhome, ik kan je verzekeren dat er wat aan gedaan wordt, we doen er alles aan om te zorgen dat je zo snel mogelijk een stabiele verbinding hebt!
we zijn weer een week verder, internet valt nog steeds weg, T-Mobile doet er niets en laat klanten barsten.
en als ik dan een keer verbinding heb dan haal ik 100mb nooit, een 80 gehaald verder gewoon klote, er is gaan ander woord voor.

WANNEEER GA JE HET OPLOSSEN T_MOBIEL

stelletje sukkels doe iets
.
zelfs inloggen op deze pagina is waardeloos, moet Elke keer mijn wachtwoorden vernieuwen want het systeem kent me niet meer, geeft toch echt met wat voor amateurs we hier te maken hebben. had bij mobiel gebleven want is goed. de rest grote K … vul maar in/
Inmiddels de factuur maar gestorneed, wellicht dat tmobile het probleem nu wel gaat oplossen.het is nog steeds niet goed. En zolang het niet goed is, bestaat de betaal verplichting niet.
Tijd voor actie t-mobile.
Reputatie 7
Hi @ronhome, we hebben de gehele verbinding nagekeken, zowel bij jou thuis als aan de kant van de netbeheerder en de verbinding ziet er weer prima uit! Er is geen verstoring op de lijn en de snelheid die op het moment haalbaar is, is 110 Mbps down en 30 Mbps up. In de verbinding van de modem zelf én de TV Box zie ik ook geen wegval. Het ligt dus niet aan de binnenkomende verbinding of de modem.

Wat ik wel zie is dat er heel veel apparaten verbonden zijn met de modem. Hoeveel apparaten gebruik je tegelijkertijd? Wanneer er 10+ apparaten verbinding maken via een 100 Mbps lijn dan zal het inderdaad best wat traag kunnen voelen. Ik help je graag om er achter te komen wat het probleem kan zijn maar hier heb ik op het moment nog niet genoeg informatie voor. Zou je mij van meer informatie kunnen voorzien?

  • Wat zijn exact de problemen die je ervaart? In eerdere berichten geef je aan dat de verbinding wegvalt, is dit de bekabelde verbinding of Wifi? En is dit met meerdere apparaten of één specifiek apparaat?
  • Op het moment dat de verbinding wegvalt kan je dan nog inloggen op de modem via een bekabelde verbinding (door http://192.168.8.1 in te voeren in de browser).
  • Zou je eens alle apparaten af willen koppelen en bekabeld en via Wifi een speedtest willen doen via www.speedtest.net en hier de resultaten willen plaatsen?
  • Probeer de apparaten eens één voor één te verbinden. Voeg er steeds één toe wanneer het goed blijft gaan. Gaat het na het toevoegen van een bepaald apparaat mis dan is dit mogelijk de boosdoener. Een algehele reset of een reset van de netwerkinstellingen van dit apparaat lost het probleem dan mogelijk op.


Wat je betaling betreft zou ik je niet adviseren om deze te storneren, als het bedrag te lang open staat brengen we namelijk administratiekosten in rekening.
Fijn te horen dat er eindelijk eens wat gebeurt.
Wat betreft de hoeveelheid apparatuur kan ik alleen maar zeggen dat er niets is bij gekomen sinds de overstap van Telfort naar tmobile.
De Wi-Fi intern werkt prima, de bekabelde computer die dus rechtstreeks op de router zit ondervindt net zo veel storing dan de Wi-Fi gekoppelde apparatuur.
Reputatie 7
Hi @ronhome, bedankt voor de toelichting! Dat de apparatuur eerst wel goed werkte is geen garantie dat het goed blijft werken. Het lastige is dat er helemaal niets is met de verbinding zelf wat betekent dat we dan moeten gaan zoeken wat wél de oorzaak kan zijn. Zou je nog antwoord kunnen geven op mijn eerdere vragen? Dit helpt mij hopelijk om een beeld te krijgen van wat er gebeurt zodat we het op kunnen lossen!
Reputatie 7
Badge +15
Hallo @ronhome

Mijn huidige provider is Online.nl ik ervaar de vroeger ook een wegvallende verbinding, een monteur kwam langs kabeltje gewisseld en zij dat het primawertk en weer weg was hij. Paar dagen later kwam iemand van KPN en zodra hij wifi helemaal uitschakelde was bekabeld internet geen probleem dus het was wifi die voor foutmeldingen zorgden. Nieuwe modem gekregen en alles werkte weer prima?

Gebruiken jullie thuis veel wifi? Tip is om op de modem via het knopje aan de zijkant wifi uit te schakelen en kijken of hij dan nog steeds wegvalt. Zo niet dan nieuwe modem.

Reageer