Beantwoord

Wel internet maar niet op PlayStation Network

  • 28 February 2019
  • 28 reacties
  • 1917 Bekeken

Reputatie 1
Hallo iedereen,

Wij hier thuis zijn allemaal een tevreden klant van T-Mobile. Zowel mobiel als T-Mobile thuis.

We zijn fanatieke gamers op de PlayStation en daarvoor heb je internet nodig.
Het rare is dat er ook degelijk internet is in huis want de mobiele apparaten en de vaste computer werken.

Ook de PlayStation heeft internet verbinding maar toch word ik niet aangemeld op de PlayStation Network.

Af en toe geeft hij aan dat er helemaal geen verbinding is. Terwijl alles werkt maar volgens PlayStation niet



Heel vreemd, dat vond de PlayStation helpdesk ook.

Zij hebben mij geadviseerd om eerst te vragen of T-Mobile mij kan helpen.

Alvast bedankt
Groeten Kimberly Roggeveld

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 28 February 2019, 20:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

28 reacties

Reputatie 1
Hier in Tiel 4001, precies hetzelfde probleem.. met kabel leek hij het even te doen. Laadde wel m'n online vrienden maar kan niet online gamen, yt kijken of iets dergelijks. Sta al 20 minuten in de wacht maar helaas. Fijn weer T-mobile altijd wel wat
Reputatie 1
Ik heb inderdaad ook alles geprobeerd zoals kabel inderdaad. En ik zie ook inderdaad al mijn vrienden online etc.

Heb dit probleem sinds gisterenavond/net na 12 uur.
Hoop op een snelle reactie.
Reputatie 1
Werkt wel gewoon op hotspot van telefoon dus probleem ligt zeker bij T-Mobile
Reputatie 1
Beet je stom dat er beantwoord staat , terwijl het niet opgelost is.
Reputatie 1
Nee vond het inderdaad vreemd. Ben nu ook maar aan het bellen gegaan.
Reputatie 1
Volgens de klantenservice lift het niet aan de modem maar aan de server van psn wat niet klopt , aangezien jij hetzelfde probleem hebt.

Succes met wachten !
Reputatie 1
Heb inderdaad het zelfde antwoord gekregen.
Maar goed PlayStation Helpdesk zegt dat het aan de provider ligt.
Die heb ik zelf ook al gebeld
Het ligt wel aan t-mobile , hier hetzelfde probleem komt door de router update of iets want gister voor 00:00 geen problemen
Reputatie 1
Hopelijk wordt het snel opgelost, is mijn enigste vrije dag nog. Had graag nog ff gespeeld voordat ik weer aan de bak moest
Reputatie 1
Ja apart Hoikee, iets na 12 werkte bij mij niks meer op de PlayStation en daarvoor wel.
Ik ervaar het zelfd probleem, krijg constant op FIFA de melding dat ik de servers niet kan betreden. Terwijl ik wel in staat ben om in te loggen op Playstation Network. Hoop dat er snel reactie volgt vanuit T-Mobile
Reputatie 1
T-mobile geeft aan dat het aan fortnite ligt ivm de nieuwe update. Maar ik heb dit al sinds gisteren/vannacht
Reputatie 1
Ik heb het probleem met GTA V online en met red dead redepemtion online
Edit: ook met fall out.
Reputatie 1
Ik kan nu enigszins gamen maar vraag me niet hoe. Alles duurt heeeeeel erg lang met laden.
Reputatie 1
Iemand al verbetering??
Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag. Krijg met mijn PC geen verbinding meer met GTA online. Gisteren werkte alles nog perfect. Rest van het internet werkt goed.
Reputatie 1
Hier nog niks
Reputatie 1
Probleem ligt nu ook bij de Wi-Fi hier .
Reputatie 1
Heb nog wel steeds Wi-Fi.
Reputatie 1
Ja ik ook alleen super traag. Gamen op pc met kabel gaat niet eens
Reputatie 1
Nee klopt werkt ook niet inderdaad... Duurt me nu wel te lang eingelijks
Probleem is sinds vanmiddag blijkbaar bekend: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

jammer dat ze hun eigen helpdesk er ook niet van op de hoogte stellen...

Anyhoe, overwatch is nog aan te melden en de spelen (pc) apex legens (origin) helaas niet.
Reputatie 1
Een oorzaak is daar in tegen niet bekend?
niet dat ik kon vinden 😞
Ook alles via de Nintendo doet het niet. Erg vreemd alleen de game apparaten lijken het niet te doen..