Beantwoord

Wel tv geen internet

  • 22 June 2019
  • 9 reacties
  • 289 Bekeken

Beste forum,

Gister alles aangesloten en gecheckt. TV doet het prima. Internet SSID is te vinden, maar Login Password (voor WiFi) wordt niet herkend. Kan dit probleem zsm worden opgelost? Ik zit thuis dus met 4G ipv WiFi. Dit kost me meer mb's.
icon

Beste antwoord door Pieter_B 23 June 2019, 12:17

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Beste frwrinsampessy,

Heb je een Huawei modem?
Dan kan het zijn dat er een fout in de beveiligingscode op de losse sticker staat. Vergelijk de wificode even met code die achterop het modem staat.

Mvg. Marcel
Nee, Marcel. Ik heb 'n Zyxel T50 Modem. De gegevens die op de modem staan als op de losse sticker had ik al.gecheckt en deze zijn gelijk.
Reputatie 7
Badge +3
@frwrinsampessy
Wat je nog zou kunnen doen is een factory reset doen.
Er zit net iets naast de aan/uit schakelaar een gaatje met reset erbij geschreven.
Druk die eens in m.b.h. een paperclip of tandestoker voor ten minste 10 seconden.
Dan zou het modem terug moeten vallen naar de default settings die op het modem zelf en het kaartje staan.
Helaas, gereset en nog steeds niets. 'k Heb nog gecheckt of de WiFi aan of uit stond, helaas nog niet de juiste wachtwoord...
Dus je kan wel in het modem komen, daar zou je de wifi gegevens zelf kunnen aanpassen met een eigen passwoord en eventueel een eigen wifi naam.
Nee, ik krijg geen verbinding met de WiFi, doordat het wachtwoord op de stickerkaart en op de modem zelf niet wordt erkend en als onjuist wordt aangegeven.
Inloggen in het modem kun je het beste bekabelt doen, en als het goed is kun je via de "My T-Mobile thuis" ook het 1 en ander veranderen.
Wilde het even voor je checken maar bij mij werkt de My T-Mobile effe weer eens niet, zal ook eens iets goed gaan.đŸ˜„
@frwrinsampessy ,Heb net bij de my t-mobile thuis kunnen inloggen, en daar kan ik het wifi wachtwoord veranderen, dus via die weg is mogelijk om er in te komen.
Reputatie 7
Badge +5
Hi @frwrinsampessy, ik zie onze Community toppers je al een eind op weg hebben geholpen. Ben je er ondertussen al uit? Zo niet, dan kijk ik graag aan de achterkant wat er mis gaat. Stuur mij in dat geval een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN!

Reageer