Beantwoord

wel wifi geen internet

  • 4 September 2019
  • 3 reacties
  • 577 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Op mijn laptop krijg ik heel vaak ‘no internet, secured’ In beeld. Mijn werkmail werkt dan ook slecht, internet ook vaak niet maar ik ben wel verbonden op het netwerk van mijn werk. Op mijn mobiel werkt de WiFi wel gewoon. Wat is er aan de hand en hoe kan ik het oplossen?
icon

Beste antwoord door Brian 6 September 2019, 14:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @Mars30, ik kijk graag met je mee! Wat bedoel je precies met dat je verbonden bent op het netwerk van je werk? Krijg je deze melding wanneer je verbonden bent via een VPN? Deze melding heeft in de meeste gevallen met de netwerkinstellingen, op deze website vind je een aantal zaken die je na kan lopen om de error te verhelpen. Laat zeker even weten of het gelukt is! 😉
het is inderdaad als ik via een VPN verbinding werk. Probleem is dat ik niet eens weet hoe ik in het command prompt kom. En dat ik geen Admin rights heb dus niks kan veranderen op Mn laptop
Reputatie 7
Hi @Mars30, de command prompt is het makkelijkst te openen door 'cmd' te typen in het Windows taakbeheer zoekscherm (helemaal linksonderin). Als het gaat om een werklaptop dan kan IT misschien ondersteuning bieden?

Reageer