Beantwoord

Wel WiFi, geen WLAN

  • 19 April 2019
  • 2 reacties
  • 273 Bekeken

Hallo,

Sinds gisteren kunnen wij ons nieuwe T-Mobiel Thuis pakket installeren. Bij de installatie van het modem gaat het lampje van de WiFi wel branden, maar internet en WLAN niet. We hebben al een fabrieksreset uitgevoerd, maar dit heeft geen effect. Wat kan het probleem zijn?
icon

Beste antwoord door Brian 23 April 2019, 16:31

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo,

Sinds gisteren kunnen wij ons nieuwe T-Mobiel Thuis pakket installeren. Bij de installatie van het modem gaat het lampje van de WiFi wel branden, maar internet en WLAN niet. We hebben al een fabrieksreset uitgevoerd, maar dit heeft geen effect. Wat kan het probleem zijn?

Hallo @YvGestel ,

Zo te horen moet T-Mobile nog het een en ander aanzetten/sluiten om jullie van Internet te gaan voorzien. Heeft T-Mobile geen activeringsdatum met U afgesproken?
Als alles goed is aangesloten dan zal ook het DSL lampje (mits aanwezig) branden op het modem.
WiFi werkt ook omdat dit niet afhankelijk is van de Internet verbinding. De WiFi is alleen voor de draadloze verbinding tussen modem en laptop/PC.
Mocht de activeringsdatum al voorbij zijn dan moet U contact opnemen met T-mobile over het activeren van de DSL verbinding.

Groet,
Ronald
Reputatie 7
Hi @YvGestel, zo te zien gaat er iets niet helemaal goed met de binnenkomende verbinding. Mijn collega heeft inmiddels onze technische dienst voor je ingeschakeld en we gaan voor je aan de slag!

Reageer