Beantwoord

WiFi doet het voor de zoveelste x niet

  • 17 December 2019
  • 5 reacties
  • 265 Bekeken

Kan iemand mij helpen? Ik ben sinds een paar maanden klant bij tmobile voor WiFi thuis omdat ik al een tijdje een mobiele abonnement heb en nooit wat te klagen heb over hun mobiel netwerk. Maar sinds ik klant ben van WiFi thuis heb ik bijna elke dag wel problemen met de WiFi dat hij constant uitvalt. Nu valt het voor de zoveelste x uit en word ik het nu wel zat. Er was al een monteur langs gekomen en die heeft verder ook weinig gedaan. Ik heb stroom van de router af gehaald, gereset en niks werkt. Ik word hier echt gek van. 

icon

Beste antwoord door Piotr 19 December 2019, 16:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hey @xManisha,

Dat is niet zo mooi. Ik wil je graag helpen aan een oplossing!

We hebben een heel mooi Wifi-topic vol met goede tips hoe je je Wifi signaal kunt verbeteren. Eerst geef ik je wat uitleg. De sterkte van de Wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! Vooral het aanpassen van het Wifi kanaal is meestal de oplossing. Hiermee versterk jij je Wifi!

Hey @xManisha,

Dat is niet zo mooi. Ik wil je graag helpen aan een oplossing!

We hebben een heel mooi Wifi-topic vol met goede tips hoe je je Wifi signaal kunt verbeteren. Eerst geef ik je wat uitleg. De sterkte van de Wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! Vooral het aanpassen van het Wifi kanaal is meestal de oplossing. Hiermee versterk jij je Wifi!

Ik had die topic idd gezien en het heeft helaas niet geholpen. Ik heb slechts slechts op bepaalde momenten van de dag geen WiFi, de rest van de dag doet ie het prima. Ik heb dan niks te klagen over de verbinding of over de snelheid. Maar vooral rond 00:00 in de nacht stopt de er gewoon WiFi ermee. Ik kan er niks mee verbinden, WiFi/globe icoontje is ook rood. En paar uur later is het gefixt en is er niks aan de hand. Wat kan ik hiertegen doen?

Reputatie 7

Hi @xManisha, zou je eens willen testen of op dat moment je bekabelde verbinding het nog wel doet? Zo niet laat mij dan even weten of je dan een foutmelding ziet en welke dit is, dan gaan we kijken hoe we dit op kunnen lossen!  

Hi @xManisha, zou je eens willen testen of op dat moment je bekabelde verbinding het nog wel doet? Zo niet laat mij dan even weten of je dan een foutmelding ziet en welke dit is, dan gaan we kijken hoe we dit op kunnen lossen!  

Ook bekabelde verbinding doet het helaas niet. Op de laptop krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden “niet verbonden”. Onze tvbox gaat via internet. Als ik de bekabeling erop zet, laadt het slechts tot 20% en dan kapt hij ermee en heb ik geen tv. Er staat dan “network failed.” Wat kan ik doen :’(? Ik heb er nu weer last van, icoontje/globe is weer op rood

Reputatie 7

Hi @xManisha, gebruik je een TV Box van ons of een andere TV Box? Ik zie namelijk geen TV pakket op jouw abonnement. :slight_smile:  Opzich ziet je verbinding er stabiel uit maar ik zie inderdaad wel één of twee keer wat wegval. Zou alles eens helemaal opnieuw aan willen sluiten? Dus alle stekkers er uit, ook bij het aansluitpunt war het internet binnen komt en dan alles opnieuw aansluiten. Mocht het zich dan alsnog voor blijven doen dan stuur ik graag een monteur langs om de aansluiting te controleren.

Reageer