Mijn Klacht:
Sinds dag 1 heb ik al slecht internet.Ik heb wel verbinding maar geen internet .
2 x guidion monteur gekomen nog steeds ervaar ik dezelfde probleem..
De ene zei dat het ver van isra zat en dit heeft hij verbeterd de andere had instelling veranderd.
Ik zit nu 4 maanden bij T-mobile en er is geen dag geweest met goed internet.
Hiervoor Telfort gehad nooit problemen gehad ik heb spijt dat ik weg ben gegaan.
Modem van Telfort heeft op hetzelfde lijn altijd goed gedaan dus monteur van guidion heeft een smoes gebuikt over isra punt .
Modem zat toen 1 meter van de isra .
Gewenste Oplossing:
Graag een mijn geld terug want ik betaal voor niks .Ik heb 10.000 x gezegd dat het modem niet goed is maar ik praat tegen een muur.
Overigens ik heb 4 jaar ervaring als Storings monteur voor Ziggo ik weet waar ik het over heb.
Hoop dat T-mobile gaat reageren en mij helpen
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel