Wifi/internet verbinding doet het niet

  • 29 April 2019
  • 1 reactie
  • 281 Bekeken

Beste T Mobile,

Ik heb op woensdag 24/04 jl. mijn pakket ontvangen om alles thuis te installeren maar helaas kon ik hem pas vandaag, maandag 29/04 ophalen. Zojuist alles geinstalleerd (wifi/tv etc) en deed het perfect! Mijn aansluitdatum was al van 01/05 veranderd naar 26/04. Helaas staat het nu een uurtje aan en begeeft de modem het en heb ik geen wifi/internet verbinding meer of met haperingen.. Komt dit veel voor bij nieuwe klanten? Komt dit door het net installeren hiervan? Ik heb alles volgens jullie handleiding gedaan.

Gr

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Hey @DebbyN,

Allereerst welkom bij Thuis!😄 Ik zie dat er gelukkig hulp aanstaande is. Komende maandag komt er een monteur bij je langs om dit probleem op te lossen. Ik hoop dat je er niet al te veel last van ondervind. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?