wifi kanalen veranderen

  • 4 November 2019
  • 5 reacties
  • 893 Bekeken

Hallo,

 

mijn vraag is. Als ik mijn WiFi kanalen wilt veranderen of mijn netwerknaam wilt veranderen. Dat ik deze niet kan opslaan en er dus helemaal niets gebeurd.

 

graag zie ik oplossingen komen!


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @vPuffelen 

 

Welke modem heb je?

Ik heb een Zyxel en je kan het gewoon regelen in je MY T-mobile thuis omgeving in het menu onder wifi, na het wijzigen staat er onder gewoon een groene knop met "opslaan".

Je kunt ook in de wifi interface inloggen, nou weet ik niet welke modem je hebt maar bij de zyxel is het in het menu onder netwerkverbindingen en dan draadloos.

Na het aanpassen staat er onderaan een knop met aanpassen.

Mijn modem is Huawei.. ik heb alles geprobeerd wat er op internet staat. Ik kan alles aanpassen.. maar als ik op Opslaan druk gebeurd er niets.. slaat het niet op niets..

Reputatie 6

Hoi@vPuffelen 

 

Je kan inloggen op je modem door het volgende te doen:

 

Huawei HG659
1. Vul in de adresbalk van je browser het volgende in: http://192.168.1.1 en druk op enter.
2. Gebruikersnaam en wachtwoord staan op de sticker aan de achterkant van het modem. Voer deze in en druk op enter. Je bent nu in het hoofdscherm aanbeland

 

Als je het modem inlog wachtwoord veranderd hebt, moet je die invoeren. Daar kun je het ook aanpassen.

Bedankt, maar deze inlog werk niet die achter op de sticker staat. Had ik ook al geprobeerd. 

Reputatie 7
Badge +2

Hallo vPuffelen,

Als je niet kan inloggen op het modem kan je eerst een fabrieksreset van het modem uitvoeren. (Een paperclip in de reset-opening steken en het schakelaartje 20 seconden ingedrukt houden)

Als het modem weer is opgestart moet je daarna weer kunnen inloggen met de modemgegevens op de sticker.

Mvg. Marcel