Beantwoord

wifi netwerk naam wijzigen

  • 12 April 2020
  • 5 reacties
  • 779 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, sinds afgelopen vrijdag heb ik internet en tv van van T-Mobile thuis. Alles doet het prima. Maar ik wil nu mijn wifi netwerk naam wijzigen. Ik heb ingelogd bij T-Mobile thuis. Dan ga ik naar instellingen -> wifi. Maar dan staat er dan mijn modem nog niet actief is en dat ik daarom nog niks kan wijzigen. Wat moet ik nu doen???

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 April 2020, 11:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vik-F 

Je status in je T-Mobile thuis omgeving is mogelijk nog niet bijgewerkt. Je zou dit even kunnen afwachten of anders kan een Moderator of de klantenservice dit voor je regelen.

Je kunt de wifi wachtwoord nog wel gewoon in je modem interface wijzigen, navigeer naar 192.168.1.1 en log in met admin en de wachtwoord achter je modem. Klik op > naast wifi instellingen en na het wijzigen op toepassen drukken.

Thx! Ik wacht het dan nog even af. Straks doe ik iets verkeerds in de modem interface en dan kan ik niks meer.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vik-F 

Nee hoor het is makkelijker dan je denkt. Als je bovenstaande stappen gewoon volgt gaat er niks mis. Andere instellingen staan in andere tabbladen dus wees gerust 😀

Thx! Heb het veranderd. Het was inderdaad heel simpel.

Reputatie 7
Badge +15

Fijn om te horen dat het is gelukt 😉

Reageer