Beantwoord

wifi op mobiel geeft identificatieprobleem

  • 30 August 2017
  • 3 reacties
  • 868 Bekeken

iedereen bihj ons in huis maakt gebruik van wifi. behalve ik want dat zegt indificatieprobleem. Hoe kan dit?
zelf gekeken en toestellen vergeleken lijk ik geen ipadres te hebben. Kan dat de oorzaak zijn? en hoe dan ook hoe lossen we het op? moet nu extra kosten maken voor het gebruik van Data namelijk

MVG
mevr W Vermij
icon

Beste antwoord door Sander 4 September 2017, 16:33

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb en Samsung ik had altijd wifi sins gisteren niet meer waar licht dat aan bij iemand anders thuis inloggen gaat wel bij mij slaat het over en gaat op 4g
Wat kan ik doen . Nu gaat mij mb op .😄
Groetjes zina
Reputatie 7
Hallo w.vermij welkom op het forum

Wat je even kan proberen is om het netwerk te vergeten op de telefoon en het dan op nieuw te proberen. Ook kan het zijn dat je telefoon kanaal 13 niet ondersteund in dat geval moet je hem even op een ander kanaal zetten. vergeet dan ook niet om de kanaal bandbreedte op 20Mhz te zetten.
Reputatie 7
Hey @w.vermij en @zina1,

Heeft de tip van Hidden.nld geholpen? Ik denk namelijk ook dat het aanmelden niet goed is gegaan. Of er is een verkeerd wachtwoord gebruikt, of de frequentie van de wifi wordt niet opgepakt door jouw apparaat.

Wil je alles uitsluiten, voer dan een fabrieksreset van het modem uit. Vergeet daarna het wifi netwerk bij instellingen op je telefoon. Voer daarna opnieuw het wachtwoord in dat op je modem staat (of op het kaartje met de wifi gegevens).

Vergeet daarna niet je wifi te optimaliseren (kanaal aanpassen). Dit kan met behulp van deze wifi tips.

Reageer