Beantwoord

Wifi problemen na vervanging van Zyxel door Eigen router(Fritzbox 7581) (DSL)

  • 17 October 2020
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 1


 

 

Hi,

 

Ik heb ernstige problemen met de wifi netwerk nadat ik mijn Zyxel router door een eigen router heb vervangen. Het gaat om een Fritzbox 7581 Verbinden gaat prima en ik heb ook gewoon internet. Maar, na elke 30 seconden heb ik voor 30 seconden geen internet. Dus eigenlijk 30 secondes wel internet en 30 niet. Maar de wifi verbinding valt niet weg de paginas etc laden alleen niet en het gaat alleen om de wifi netwerk. Precies wanneer ik zo een geval had heb ik een paar keer de interface bezocht. Daar zag ik dat de ene keer mijn download opeens 0 was en de andere keer upload 0. Ik heb geen enkel idee door wat dit komt of kan komen. Heeft iemand een oplossing hiervoor. Alvast bedankt.

PS: Op de ene foto is te zien hoe de netwerk van een paar smartphones voor 30 seconden eruit zien. En de op de andere foto voor de andere 30 seconden

 

icon

Beste antwoord door Ginny 20 October 2020, 14:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Ugurr42 

Kijk eens of 1 van deze adviezen verbetering geeft: Regelmatige onderbrekingen van de Wi-Fi-verbinding

Reputatie 1

@Pieter_B Helaas, die stappen had ik al gevolgd

Reputatie 6

Hoi @Ugurr42, ik help je graag verder! Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw IP-adres? Dan kan ik checken of dit overeenkomt met het internet IP dat ik kan uitlezen via jouw verbinding. Zou jij hier tevens een foto kunnen posten hoe de unmanaged switch is aangesloten op jouw router? 

Reageer