Beantwoord

Wifi problemen, wel verbonden maar geen internet

  • 12 June 2017
  • 1 reactie
  • 704 Bekeken

Net 1 uur en 45 minuten gebeld met t mobile. Acht verschillende personen aan de lijn gehad.
Als ik naast mijn modem sta heb ik wel WiFi maar zodra ik 3 meter verder ben heb ik geen WiFi meer.
T- mobile garandeerd WiFi op de begane grond en op de eerste etage, wat ik dus absoluut niet heb. Onlangs heeft een monteur een repeater geplaatst wáarna het even beter ging. Nu gebeld om het op te lossen, eerst geduldig, daarna een beetje boos geworden omdat 7 van de 8 personen me aanraden om maar op te zeggen. Maar dan zou ik wel € 375,= afkoopsom moeten betalen! Zou ik moeten betalen omdat T- mobile zich niet aan hun afspraken houd? Zgn. WiFi gegarandeerd tot en met de eerste etage!
Door de professionele houding van de laatste persoon die ik aan de lijn heb gehad wacht ik even af of zijn oplossing heeft gewerkt voordat ik alsnog op ga zeggen.
Mijn dochter heeft ook dit werk gedaan en er was altijd een team manager aanwezig maar als je vraagt om Je door te zetten dan is er geen team manager aanwezig en zeggen ze doodleuk om maar op te zeggen.
Ik zou zeggen T- mobile doe eens wat aan de opleiding! Je wilt toch klanten behouden ipv kwijtraken.
Mij ben je vanaf januari in ieder geval kwijt en stap ik over. Kan nooit slechter zijn dan de service die jullie leveren. Mochten jullie mij een bod doen zodat ik voor € 100,= vandaag nog kan opzeggen dan graag.
icon

Beste antwoord door Sander 14 June 2017, 13:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi Marvin63, wat een rotsituatie. Natuurlijk gaan wij voor tevreden klanten. Ik ben dan ook blij dat de laatste collega doortastend heeft gehandeld. Ik hoop dan ook dat die oplossing de juiste blijkt. Ook ik wil nog even een duit in het zakje doen, we hebben namelijk vele wifi tips. Waarschijnlijk zijn die allang met jou besproken, maar beter een keer te veel, dan te weinig. Wat betreft die afkoopsom, er is hier op het forum geen ander tarief dan via de telefoon. Ik hoop dan ook niet dat dat nodig blijkt!

Mocht er nog iets zijn waar ik je mee kan helpen, dan hoor ik het graag. 🆒

Reageer