Beantwoord

wifi signaal

  • 5 April 2020
  • 4 reacties
  • 155 Bekeken

Hoi,
De internetverbinding (wifi-signaal) op onze 1e verdieping is heel slecht. Nu wil ik daar graag een router plaatsen die ik verbind (bedraad) naar de modem. De modem is Draytek Vigor 2132FVn. Welke router past hier goed bij? 

icon

Beste antwoord door Folkert 5 April 2020, 14:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @AndriesOpera 

Wil je de router plaatsen in acces point? In dat geval zouden alle routers gewoon moeten werken aangesloten op poort 1 of 2 van de Draytek, kijk bijvoorbeeld eens naar deze.

TP-Link Archer C6 €51,64

TP-Link Archer C7 €69,95

Reputatie 7
Badge +3

Als aanvulling op het antwoord van @Waqqas zou ik willen zeggen dat accesspoint mode veruit het beste is tenzij je echt weet waar je mee bezig bent. Zoek dus een echt accesspoint uit of een router waarvan je zeker weet dat ie eenvoudig in accesspoint mode te zetten is. Van Asus weet ik dat het erg simpel gaat maar er zijn zeker meer merken en types.

Bedankt voor de reacties! Ik vrees alleen dat ik technisch gezien dus niet helemaal weet hoe & wat. Maar de ervaring met de wifi versterker van Tmobile is gewoon niet goed. 
ik ga kijken of ik eea aan de praat krijg. Nogmaals bedankt voor de reacties.

Reputatie 7
Badge +15

@AndriesOpera zodra je een goede router hebt en makkelijk in te stellen dan kan je gewoon de handleiding volgen en als het niet lukt kun je terecht op de community met vragen. 😉

Reageer