Beantwoord

WiFi Snelheid erg gedaald sinds begin abonnement

  • 28 August 2019
  • 3 reacties
  • 341 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hi,

Ik heb zelf nu iets langer dan een jaar internet via t-mobile thuis (50 mbps). Aan het begin altijd rond de 30 mbps gehaald op speedtests door het hele huis. Echter, werkt de verbinding nu veel slomer en kom ik steeds rond de 15 mbps uit. Ik heb alle stappen op de site om wifi te verbeteren doorlopen, maar niks maakt het beter. Zelfs als ik mijn computer via ethernet aan de modem hang, kom ik niet hoger dan 15 en vaak zelfs lager. Het lijkt wel alsof er iets ergens miszit waardoor ik maximaal 15 mbps haal, aangezien het nooit hoger komt dan 15,5, maar ook bijna niet lager.

Ik zou graag willen weten of ik nog iets anders kan proberen of dat iemand er anders even naar kan kijken om te zien wat er mis is?
icon

Beste antwoord door Piotr 4 September 2019, 11:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
@Wazakii, ik heb met je meegekeken en je haalt op het moment inderdaad een maximale snelheid van rond de 17 Mbps, Is er toevallig iets veranderd aan de opstelling? Heb je de modem toevallig recent opnieuw aangesloten op een ander punt of met een andere kabel? Zo niet zou je dan de modem eens een fabrieksreset willen geven? Als je hirna geen verschil merkt laat het mij dan even weten, dan ga ik hier voor je aan de slag!
Reputatie 7
Hey @Wazakii,

Ik zie dat er vrijdag een monteur bij je langskomt voor de Wifi. Ook valt mij op dat je inderdaad niet de volledige snelheid binnen krijgt op jouw adres. Dit heb ik zojuist aangekaart bij onze techneuten. Zij gaan hiermee aan de slag! Zodra we een terugkoppeling ontvangen, nemen we contact met je op. Hulp is aanstaande!☺️
@Wazakii, ik heb met je meegekeken en je haalt op het moment inderdaad een maximale snelheid van rond de 17 Mbps, Is er toevallig iets veranderd aan de opstelling? Heb je de modem toevallig recent opnieuw aangesloten op een ander punt of met een andere kabel? Zo niet zou je dan de modem eens een fabrieksreset willen geven? Als je hirna geen verschil merkt laat het mij dan even weten, dan ga ik hier voor je aan de slag!

Hoi,

Ik heb nu ook de factory reset gedaan, maar er is niks aan de snelheid veranderd. Ik heb niks veranderd aan de set-up sinds de installatie, dus ik zou niet weten waar het nu aan ligt.

Graag zou ik verder geholpen worden!

Groet,

Wisse

Reageer