Beantwoord

wifi valt uit

  • 4 November 2019
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

Al; enkele dagen heb ik problemen met mijn wifi. Telkens valt hij uit..Ik heb de tips op jullie site al gevolgd. Helpt niet. Al tig keer de stekker eruit getrokken. Hij doet het dan weer even en valt dan weer uit. 

Ik ben de hele morgen bezig geweest om jullie servicenummer 0800 0092 te bellen, maar dat is steeds in gesprek. Ik zoek een chat mogelijkheid… werkt niet bij jullie.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 14 November 2019, 14:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wim de Laat,

 

Wifi is erg belangrijk, we kunnen bijna niet meer zonder. Ik wil dan ook heel graag dat het bij jou ook goed werkt!

 

De sterkte van de Wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! Doordat Wifi van te veel externe factoren afhankelijk is kunnen we op Wifi zelf geen garantie leveren qua snelheid en dekking. Wat we wel doen is servicegarantie aanbieden. Dit houdt in dat wanneer jij storingen ervaart met Wifi, welke wij niet direct kunnen oplossen aan onze kant, we een monteur kunnen aansturen die hier naar gaat kijken en oplossingen aanbiedt. Het probleem met de dekking en het overschakelen naar 4G kan namelijk ook ontstaan door een blokkade in of rondom de woning. Op onze Community staan enkele hulpmiddelen die het bereik en stabiliteit van jouw Wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg: http://bit.ly/2lPihzq. Vooral het aanpassen van het Wifi kanaal is meestal de oplossing. Wij adviseren het gebruik van het automatische kanaal. Succes met de tips!

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Wim de Laat 

Om welke modem gaat het?

Heb je al geprobeerd om doormiddel van een wifi analyser app re kijken welk kanaal het beste is voor je en die te kiezen in T-mobile thuis of in de modem interface?

Is het zo dat je misschien te veel apparaten hebt die gebruik maken waardoor je wifi overbelast raakt?

 

modem is TP-Link.

Ik heb geen idee hoe ik met een “wifi-analyser-app” zou moeten omgaan ????

Het aantal apparaten, dat van de wifi gebruik is zeer beperkt en al jaren hetzelfde. 1 IPad en maximaal 2 Iphones.

Leuk zo'n forum, maar ik wil gewoon contact krijgen met een deskundige van T-Mobile. Daar betaal ik  maandelijks voor aan T-Mobile en daar zit service inbegrepen. T-Mobile is voor mij gewoon onebereikbaar !!!! 

Reageer