Beantwoord

Wifi valt weg

  • 19 April 2019
  • 3 reacties
  • 317 Bekeken

Goeden avond,

Gister middag is een monteur bij mij geweest om mijn internet goed af te stellen. Op het moment dat hij er was deed mijn wifi het nog goed maar sinds gister avond valt mijn wifi regelmatig weg en kom ik niet boven de 25 mbps (terwijl ik 200mbps heb). Ik heb alle stappen doorlopen op jullie site maar het probleem blijft bestaan. Ik heb al sinds de aansluiting van 2 maanden terug alleen maar problemen met mijn wifi. Ik wil graag nu wel een keer een stabiel wifi netwerk. Wat kan ik nu nog meer doen? Ik had ook gezien dat jullie een nieuw modum hebben (huawei), ik ben net nieuw maar heb een oud modum.. wellicht is dat een oplossing?

mvg Joey
icon

Beste antwoord door Brian 29 April 2019, 17:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @Joeyfysio, afgelopen weekend hebben we wat netwerkproblemen gehad, ik vermoed dat dit de oorzaak was, excuses hiervoor. Mocht je toch nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!
Hi brian,

bedankt voor je reactie! Het probleem blijft zich voor doen helaas.
Reputatie 7
Hi @Joeyfysio, zo te zien heeft één van mijn collega's inmiddels al een monteur voor je ingeschakeld om je Wifi verbinding te controleren, helemaal goed! Mocht ik nog iets kunnen betekenen laat het dan zeker weten!

Reageer