Beantwoord

WiFi verbinding

  • 8 November 2018
  • 3 reacties
  • 240 Bekeken

Jullie voeren regelmatig onderhoud uit maar het helpt allemaal niets,wij resetten onze modem ongeveer 3 maal per week ,want dan komen er nog wel mailtjes binnen maar de plaatjes komen er niet bij dus resetten maar weer wat tijdelijk een beetje werkt .Dus succes met het onderhoud het helpt toch niet .Zodra ons contract er op zit zijn wij weg erg jammer.

Groet Dirk Onderstal.
icon

Beste antwoord door Brian 10 November 2018, 15:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Goede suggestie, agentx! Een Wifi-kanaal aanpassen kunnen onze klanten eenvoudig zelf doen. Lees in ons Wifitopic hoe!
Reputatie 5
Het handmatig aanpassen van op welk kanaal je Wifi werkt kan veel helpen, dit doe je door met je webbrowser de pagina van je eigen router te openen.

Wanneer je veel buren met internet hebt zie je vaak deze klachten maar daar is dus wel wat aan te doen.
Laat even weten of je wat hulp nodig hebt om zelf die aanpassing te doen.



@brian Zo te zien komt het bericht van Dirk en wellicht kun jij op afstand het kanaal vast zetten op een andere waarde 😉
Reputatie 7
Hi corrie, ik begrijp dat je problemen met je Wifi verbinding ervaart? Het onderhoud heeft vooral met het netwerk zelf te maken en zal dus niet direct invloed hebben op je Wifi verbinding 🙂 Ik heb meteen even met je mee gekeken en ik zie dat we al eerder een Acces Point bij jullie hebben geplaatst. Ervaar je de trage verbinding altijd of is het op bepaalde tijdstippen? En is dit met verschillende apparaten of met een specifiek apparaat (bijvoorbeeld één specifieke mobiele telefoon)? En gebruiken jullie de 2.4 Ghz frequentie of de 5 Ghz frequentie? Deze laatste is sneller en hiermee zal je hogere snelheden halen.

Als het zich blijft voordoen zou je dan eens een speedtest willen doen wanneer het gebeurt en hier de resultaten willen plaatsen samen met het antwoord op bovenstaande vragen? Dan kijk ik graag wat we kunnen doen om dit op te lossen!

Reageer