Beantwoord

WiFi versterker

  • 11 May 2019
  • 3 reacties
  • 537 Bekeken

Hallo,
Mijn WiFi signaal achter in het huis is niet sterk genoeg. Kan ik van jullie ook een WiFi versterker ontvangen die ik zelf installeer zonder dat er een monteur voor langs moet komen?
icon

Beste antwoord door Brian 16 May 2019, 09:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @tp87, dat lossen we graag op! Welke problemen ervaar je precies? Valt het signaal weg, heb je helemaal geen bereik of is de snelheid traag? We bieden een Wifi garantie tot één verdieping van de modem vandaan. We sturen hiervoor graag een monteur bij je langs die de verbinding ook direct test nadat deze de versterker of acces point heeft geplaatst. Zo ben je altijd verzekerd van een goede verbinding!
Hoi,

Ik heb op de verdieping boven mijn modem een redelijke signaalsterkte, op zolder (lees kantoor) slechte tot geen verbinding. Welke versterker raden jullie aan, of kan ik er een via jullie afnemen?
Reputatie 7
Hi @Ricky.stehouwer, wij geven een Wifi garantie tot één verdieping van de modem vandaan. Voor buiten en op dit zolder is dit niet altijd te garanderen. Ik heb zelf goede ervaringen met de TP-Link Deco M5. Dit is een systeem met verschillende versterkers die samen één Wifi netwerk vormen waardoor je een Wifi netwerk door het hele huis hebt. Coolblue heeft hier overigens een mooi overzicht van op hun website. Hier kan je het soort woning kiezen en welke situatie voor jou van toepassing is en dan krijg je een aantal aanbevelingen voor het systeem dat het beste bij jouw wensen past.

Reageer