Beantwoord

Wifi wordt niet meer herkend na opnieuw opstarten modem

  • 15 February 2019
  • 2 reacties
  • 582 Bekeken

Na het opnieuw opstarten van mijn router komt mijn wifi naam niet meet voor in de netwerkinstelling op mijn laptop en mobile.
Ik kan het niet met kabel testen omdat mijn laptop die ingang niet heeft. Is er een storing bezig pf is mijn router stuk.
Lampjes power wan internet en voip zijn aan andere niet. Internet lampje knippert af en toe. Iemand ee

n idee?

Thx jann
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 16 February 2019, 07:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
druk op het wifi knopje aan de zijkant van het modem. werk dat niet druk dan net zo lang op het reset knopje tot dat qlleen het powerlampje nog brand
Reputatie 3
Hoi @jann2

Heb je inmiddels al gedaan wat Hidden voorstelde? Het wifi knopje werkt meestal, maar soms is een Factory Reset dus nodig. Ik leg het hier nog even uitgebreid uit:

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de Factory Reset in (naast de stroomaansluiting in het midden van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de Factory Reset na 10 seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3.Check of je modem weer diensten heeft, dit kan 3 minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Daarna zou het wifi (lampje) het zeker weten weer moeten doen

Reageer