Beantwoord

Wijziging internet abonnement

  • 29 June 2019
  • 1 reactie
  • 210 Bekeken

Vorige week heb ik in een van jullie winkels een T-Mobile unlimited abonnement afgesloten (alles onbeperkt). Omdat wij ook T-Mobile Thuis hebben, werd door de verkoper aangegeven dat wij aanmerking kwamen voor T-Mobile klant voordeel. Dubbele internetsnelheid en €6,50 korting om het T-Mobile unlimited abonnement. Door technische storing op de T-Mobile site kon de verkoper het niet in de winkel activeren. Ik zou zelf dit de volgende dag thuis via de T-Mobile site moeten doen.

Doordat de technische storing langer duurde, is het pas begin deze week gelukt om mijn nieuwe T-Mobile unlimited abonnement te koppelen aan het bestaande T-Mobile Thuis. Bij het aanzetten van de €6,50 korting op T-Mobile unlimited werd overigens duidelijk dat de eerdere korting van €2,50 die we op het T-Mobile Thuis genoten was komen te vervallen. Dus het uiteindelijke voordeel is niet €6,50, maar €4,00. Kwalijke zaak dat dat niet door de verkoper te kennen gegeven was. Het verschil valt echter nog te overzien. Echter na het activeren van die korting ontving ik de eerste factuur voor mijn T-Mobile unlimited abonnement en daar wordt de korting niet vermeld. Hiervoor heb ik op 25-6 een contactformulier ingediend (kenmerk 47792787), maar wacht nog op reactive vanuit julie kant.

De reden van dit schrijven is echter dat via de T-Mobile klant voordeel site ook aangegeven werd dat we in aanmerking kwamen voor gratis dubbele internetsnelheid op T-Mobile Thuis. Ik heb de stappen doorlopen om dit te activeren, maar nu blijkt het maandbedrag voor T-Mobile Thuis met zo'n €10,00 verhoogd te zijn. Dat was absoluut niet de afspraak danwel de bedoeling. Ik heb op 6-26 telefonisch contact opgenomen met Julie servicedesk om dit te laten corrigerenen en zou hier eind van die dag per email een schriftelijke bevestiging van krijgen. Deze is nooit ontvangen derhalve tracht ik het middels deze community.

Graag zie ik het maandbedrag gecorrigeerd danwel de snelheids wijziging van T-Mobile Thuis ongedaan gemaak (i.e. herstellen van ons T-Mobile Thuis abonnement)

Bij voorbaad dank.
icon

Beste antwoord door Glassertje 29 June 2019, 12:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
@FriskyB Welkom op het forum.

Op dit moment is er een storing wat betreft klantvoordeel. Je wordt hier op de hoogte gehouden. Ook voor vragen kun je daar terecht.