Beantwoord

Wijziging T-mobile Thuis abonnement i.c.m. Klantvoordeel

  • 15 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 251 Bekeken

Beste T-mobile,

Op 29 september heb ik mijn T-mobile thuis internet abonnement gewijzigd van 20 mbps naar 100 mbps in combinatie met klantvoordeel. Echter wanneer ik nu mijn abonnement bekijk staat er nog steeds 'aanvraag is in behandeling'. Wanneer is dit eindelijk geregeld en heb ik meer snelheid? klantnummer = JSW64789. Graag ontvang ik een antwoord!

Kees
icon

Beste antwoord door Cheyenne 18 oktober 2018, 14:22

Hoi @Kees Filius, verstandig dat je dit navraagt! Ik ben direct op onderzoek uitgegaan en heb contact gezocht met onze backoffice. We zien direct waar het fout gaat. Op jouw adres is namelijk maar tot 17Mbps beschikbaar. De opties tot 100Mbps heeft onterecht op jouw My T-Mobile Thuis pagina gestaan. We hebben hier direct een melding van gemaakt. Honderd - nee, duizendmaal sorry voor het ongemak Kees, dat meen ik oprecht. Een upgrade van jouw snelheid is dus niet mogelijk, op jouw lijn kunnen wij via de netwerkbeheerder maximaal 20Mbps leveren. Ik hoop dat ik je via deze weg juist heb geïnformeerd. Voor nu wens ik je een fijne dag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hoi @Kees Filius, verstandig dat je dit navraagt! Ik ben direct op onderzoek uitgegaan en heb contact gezocht met onze backoffice. We zien direct waar het fout gaat. Op jouw adres is namelijk maar tot 17Mbps beschikbaar. De opties tot 100Mbps heeft onterecht op jouw My T-Mobile Thuis pagina gestaan. We hebben hier direct een melding van gemaakt. Honderd - nee, duizendmaal sorry voor het ongemak Kees, dat meen ik oprecht. Een upgrade van jouw snelheid is dus niet mogelijk, op jouw lijn kunnen wij via de netwerkbeheerder maximaal 20Mbps leveren. Ik hoop dat ik je via deze weg juist heb geïnformeerd. Voor nu wens ik je een fijne dag!

Reageer