Beantwoord

Zeer slechte verbinding Harderwijk tmobile thuis tv en wifi

  • 2 October 2019
  • 6 reacties
  • 291 Bekeken

Vanaf begin van jaar maart/april al bezig om oplossing te krijgen voor wegvallend signaal op tv en op modem.
Tv blijft nagenoeg elke 2 min wel een keer hangen of geeft blokjes beeld. Ook valt signaal van wifi geregeld weg. Al meerdere malen een monteur gehad. Telkens blijkt het aan binnenkomend signaal te liggen. Echter top op heden geen oplossing.
Wel word er gemeld dat de tv kastjes zonder opname functie wel zouden moeten werken, maar ook deze hebben nog steeds last van blokken beeld.
Hoe lang gaat het nog duren? En wanneer worden de gedupeerde benaderd voor een oplossing?
icon

Beste antwoord door Brian 9 October 2019, 13:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @jbsthuis,

Ik ben enkel een mede-klant, die dit in de gaten houdt en dit deelt. Ik ben niet in dienst van T-Mobile. 🙂 Dat de helpdesk je niet goed helpt is niet goed te praten en ik vind persoonlijk dat de communicatie hieromtrent echt wel een heel stuk beter kan. Probeer enkel inzicht te geven in wat ik momenteel weet. Als ik updates hoor dan last ik dat uiteraard weten.

Zodra het probleem is opgelost kun je een compensatie verzoek indienen via Webcare.
Dank u.
Reputatie 7
Badge +4
Ik begrijp dat het een probleem is aan de netwerkkant, waarbij de netwerkpartners op netwerkniveau een aantal oplossingen getest hebben, maar dat deze nog niet tot het gewenste resultaat geleid hebben. T-Mobile zit er bovenop. Daar koop jij nu niets voor, maar heel veel meer is momenteel nog niet te delen. Een termijn aan dit soort problemen hangen is lastig. Zeker gezien de afhankelijkheid met andere partijen.
Ik begrijp dat het een probleem is aan de netwerkkant, waarbij de netwerkpartners op netwerkniveau een aantal oplossingen getest hebben, maar dat deze nog niet tot het gewenste resultaat geleid hebben. T-Mobile zit er bovenop. Daar koop jij nu niets voor, maar heel veel meer is momenteel nog niet te delen. Een termijn aan dit soort problemen hangen is lastig. Zeker gezien de afhankelijkheid met andere partijen.


Is allemaal leuk en aardig maar om je klanten zo lang te laten wachten en geen reactie geven is toch niet normaal.
Zelfde als weg vallen van Wifi, hoelang laten jullie klanten nog volle mep betalen voor iets wat niet geleverd word.
Kijk als er nu een oplossing zou zijn of zicht op oplossing. maar nu word het alleen maar slechter.
per dag zie je gewoon dat het beeld verder achteruit gaat en dat je steeds vaker blokkerig beeld krijgt.
En als je dan belt met helpdesk word je niet eens normaal te word gestaan.
Dus wanneer komt er nu een oplossing of evt tijdelijke oplossing.
Reputatie 7
Hi @jbsthuis, ik snap de frustratie, deze speelt ook aan onze kant. Het is een langer lopend netwerk issue wat meer niet opgelost schijnt te worden. We blijven hameren op een oplossing maar we zijn hierin afhankelijk van andere partijen en vooralsnog is er geen oplossing voorhanden. De huidige verwachting is nu november maar er zijn al eerder datums genoemd dus ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de problemen in november verholpen zijn. Mocht je hier niet op willen wachten dan kan ik je eventueel, met pijn in mijn hart, een kosteloze opzegging aanbieden.
is er al meer bekend?

Reageer