Zeer slechte verbinding thuis Wifi/internet/TV

  • 29 October 2019
  • 7 reacties
  • 260 Bekeken

Reputatie 1

In toenemende mate slechter internet verbinding, wifi en TV in huis:

  • lijnsnelheid is geen 750 Mbit zoals abo, maar max 200 (gemeten aan router direct)
  • wifi in huis van zeeeer wisselende kwaliteit op 2.4G EN 5G. snelheid regematig ronde 5 Mbit.
  • Storing op TV signaal; blokkerig, bevriezen, soms totale uitval!
  • twee keer monteur langs gehad, kon niet meer doen dan HW vervangen
  • na laatste keer bellen zou lijnmeting bij netbeheerder worden uitgezet → niets meer van gehoord! 
  • probleem zou na de laatste telefonische melding binnen 5 dagen opgelost zijn!
  • groot deel van T-mobile thuis klanten heeft zelfde problemen, zou toch eens een belletje moeten gaan rinkelen vwb netwerk kwaliteit. of is het alleen de kassa die rinkelt...

 

Wordt hier nu daadwerkelijk een keer wat aan gedaan of blijven jullie om de hete brij heen draaien?

graag snel actie nu eens!

 


This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo@Scrat69 

 

Dit is een bekende issue, meerdere mensen hebben hier last van zie onderstaande link voor meer informatie.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/28-10-latency-issues-316274

Reputatie 1

bekende issue? waarom doen helpdesk medewerkers alsof hun neus bloed en geven dit niet meteen aan? 

Mijn probleem speelt al weken en er is nog geen oplossing in zicht!

Ik denk dat het de gebruikers verder een zorg is waar het signaal vandaan komt, maar dat er door technische problemen voor zo’n oplossing gekozen wordt begrijpt niemand denk ik.

 

Reputatie 1

Hallo@Scrat69 

 

Dit is een bekende issue, meerdere mensen hebben hier last van zie onderstaande link voor meer informatie.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/28-10-latency-issues-316274

If my answer helps you, please like.

Als ik nou eens een antwoord kreeg dat wel hielp…..

 

Reputatie 7
Badge +15

Volgens T-mobile is het maar een beperkt aantal klanten die er last van heeft maar ze zeggen dat ze bezig zijn met alles recht te zetten. Zie het antwoord van Brian in die topic.

Reputatie 1

Volgens T-mobile is het maar een beperkt aantal klanten die er last van heeft maar ze zeggen dat ze bezig zijn met alles recht te zetten. Zie het antwoord van Brian in die topic.

Volgens de comments op de vele internet fora zijn er toch wel een paar meer dan een “beperkt aantal klanten” die er last van hebben!

En elke keer worden deze “enkele klanten” afgescheept met testjes aan de thuisapparatuur, vragen of er meer apparaten aangesloten zijn, of de buren misschien de magnetron aan hebben staan en meer triviale zaken die uiteindelijk niets te maken hebben met het echte probleem.

T-mobile loopt wel het risico dat de klanten die in groten getale overgestapt zijn op de alles-in-een paketten, deze binnenkort ook weer net zo snel opzeggen (op dezelfde fora ook een veelgehoord advies!) 

WANNEER is dit opgelost?! Zeggen er mee bezig te zijn lost namelijk niets op.

 

Reputatie 2

Je hebt helemaal gelijk @Scrat69 Graag meeklagen in het hoofdtopic. Verder kan je ook een melding maken bij de ACM.

Reputatie 7

De verbindingsproblemen in het latency issue topic spelen pas sinds afgelopen vrijdag. Als jij al langer problemen ervaart @Scrat69 dan staat dit los van de latency issues en gaan we dit apart onderzoeken. Zo te horen staat er al een opdracht naar de netbeheerder uit wat betekent dat we al wel wat hebben gevonden. We gaan voor je aan de slag! Ik heb dit topic gesloten om de vragen over de latency issues centraal te houden.