Beantwoord

Zeer traag internet 1021NT

  • 15 December 2020
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben een nieuwe T-Mobile-klant. Gisteren heb ik voor het eerst verbinding gemaakt met internet. Na de snelheidstest was het snelste internet 15 mb / s. En ik heb internet tot 100mb / s. Ik ben van operator veranderd van TELE 2 en het is nog erger

icon

Beste antwoord door Brian 18 December 2020, 16:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Radarm,

Maak je gebruik van een DSL verbinding?

Hoe heb je de snelheid gemeten, via WiFi of bedraad? 

Welke snelheid zou je moeten kunnen halen volgens onderstaande link? (Koper / DSL)

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

Mvg. Marcel

Ja, ik heb DSL. Ik heb de test op de kabel gedaan. Het probleem begint 's avonds. Soms daalt het tot 5mb / s. In de ochtend is het ongeveer 40 Mbps

Reputatie 7

Hi @Radarm, dat moet inderdaad beter kunnen. Heb je het toevallig kunnen testen met meerdere apparaten (om uit te sluiten dat het niet de hardware is)? Zou je eens bekabeld een speedtest uit willen voeren via de Ookla desktop app (dus niet via de browser) op verschillende tijdstippen en hier de resultaten willen posten? Dan kijk ik graag met je hoe we dit op kunnen lossen! 

Reageer